Page 48 - 04_2024
P. 48
n n n n ΔΟΚΙΜΗ Cupra Born 62 kWh 231 PS
«Μαχητικό» και το πίσω
μέρος του Born, με το τονισμένο
προφυλακτήρα, τους διαχύτες και τα φωτιστικά
σώματα να κλέβουν τις εντυπώσεις.
της κατηγορίας του, για να δούμε τα δυνα-
τά και τα αδύναμα σημεία και πως τα πάει
σε σχέση με τον ανταγωνισμό.
Πώς να καταλάβετε ποια
είναι καλή επίδοση
Πράσινο - Μία από τις καλύτερες επιδό-
σεις της κατηγορίας
Κίτρινο - Στο μέσο όρο της κατηγορίας
Κόκκινο - Μία από τις χειρότερες επιδό-
σεις της κατηγορίας
Η αυτονομία από τα 80 στα 120 σε 4,5 δλ., ενώ η τελι- Το CUPRA Born e-Boost
της μικρής κή του παραμένει στα 160 χ.α.ω. Χωροτα-
μπαταρίας έπιασε βαθμολογία 87%
(62kWh) δεν ξικά κινείται στο μέσο όρο της κατηγορίας,
θα ξεπεράσει με το πορτ-μπαγκάζ να κινείται στα 385 λί- To CUPRA Born e-Boost με συνολική
τα 350 χλμ. τρα, μια όχι και τόσο υψηλή τιμή. βαθμολογία 87%, δείχνει τα δόντια του
σε μεικτές
συνθήκες, Δοκιμάζουμε, λοιπόν, και βαθμολογού- στον ανταγωνισμό, και φαίνεται να έχει τα
αλλά η με αναλυτικά το CUPRA Born e-Boost προσόντα να προσελκύσει το κοινό που
μεγαλύτερη με την 62αρα μπαταρία, με κριτήρια την αναζητά ένα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο με
των 82kWh πραγματική κατανάλωση, την ευρυχωρία, πιο σπορτίφ σχεδιασμό.
θα δώσει με
ευκολία ακόμα τις επιδόσεις, τον εξοπλισμό, την εγγύηση Στα θετικά του στοιχεία είναι η ιπποδύνα-
100 χλμ. και την τιμή. Παράλληλα το συγκρίνουμε μη του, αφού οι 231 ίπποι του είναι η κα-
με το καλύτερο και το χειρότερο μοντέλο λύτερη τιμή της κατηγορίας, παρασέρνο-
S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 48
#e-agora-themata_04_2024 internet NEW.indd 48 1/4/2024 4:16:34 µµ