Page 95 - 04_2024
P. 95
n ΔΟΚΙΜΗ Ford Mustang Mach-E 294 PS
Αν και η «μικρή» έκδοση, κάνει το 0-100 χ.α.ω σε 7,26
δλ. και θέλει 5 δλ. για να ολοκληρώσει το 80-120.
H μπαταρία των σχεδόν 100 kWh και ο Στο καπό
φειδωλός ως προς την κατανάλωση ηλε- συναντάμε
κτροκινητήρας των 294 ίππων επιτρέ- έναν επιπλέον
χώρο 88
πουν στη Ford Mustang Mach-e να δια- λίτρων με
πρέπει στο κομμάτι της αυτονομίας παρά δυνατότητα
τους 2+ τόνους που ζυγίζει. Μέσα στην αποστράγ-
γισης.
πόλη καίει μόλις 13,1 kWh, νούμερο που
συναντάμε σε σαφώς πιο «αδύναμα» μο-
ντέλα, ενώ χαμηλά κρατιέται και σε συν-
θήκες ταξιδιού, αφού τα 20kWh/100 χλμ. ολοκληρώσει το 0-100 χ.α.ω. θέλει 7,26
είναι μια εξαιρετική επίδοση. Στη «σού- δλ. και χρειάζεται 5 δλ. για να φτάσει από
μα» και σε μεικτές συνθήκες η κατανάλω- τα 80 στα 120 χλμ./ώρα, με την τελική τα-
ση θα κινηθεί στα 17,5 kWh, στέλνοντας χύτητα να περιορίζεται στα 180 χλμ./ώρα.
την μέση αυτονομία πάνω από 520 χιλιό- Δυνατά παίζει μπάλα και στο κομμάτι της
μετρα και κάνοντας το άγχος της φόρτισης ευρυχωρίας. Μπορεί η κεκλιμένη οροφή
να εξανεμίζεται. Μάλιστα έχει δυνατότητα να «τρώει» αέρα από το κεφάλι (3,5 εκ.),
φόρτισης με ισχύ 150 kW που σημαίνει ότι αλλά σκοράρει δις σε χώρο για τα γόνα-
η μπαταρία μπορεί να φτάσει από το 10% τα και πλάτος πίσω καθίσματος, όπου με
στο 80% σε μόλις 45 λεπτά. 20,5 εκ. και 1,4 μ. είναι το καλύτερο της
Όι επιδόσεις της πισωκίνητης έκδοσης κατηγορίας. Το πορτ-μπαγκάζ των 502 λί-
δεν μπορούν να συγκριθούν με τις αντί- τρων μπορεί να καλύψει με άνεση τις ανά-
στοιχες της τετρακίνητης ή της GT, αλλά γκες μιας οικογένειας, αλλά σε σύγκριση
και πάλι δεν περνάνε απαρατήρητες. Για να με τον ανταγωνισμό μένει λίγο πίσω.
S S
95 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ
#e-agora-themata_04_2024 internet NEW.indd 95 1/4/2024 4:19:05 µµ