Page 103 - 06_2024
P. 103
n ΔΟΚΙΜΗ Seres 5 585 Ps Awd 80 Kwh
πόλης. Όι περισσότερες ανωμαλίες στο Τα πλαϊνά μείωτος αριθμός, παρόλο που το πεντάλ
οδόστρωμα καλύπτονται με επιδέξιο τρό- παράθυρα του φρένου θα μπορούσε να είναι λίγο πιο
πο από την ανάρτηση, που είναι ξεχωρι- θυμίζουν ευαίσθητο.
φύλλα
στή σε κάθε τροχό (διπλά ψαλίδια μπρο- οι πλευρικές Κομψό design εξωτερικά,
ελιάς, ενώ
στά, πολλαπλοί σύνδεσμοι πίσω). Ωστόσο
επειδή οι τροχοί είναι μεγάλοι (20 ίντσες) γραμμές είναι ποιότητα και αίσθηση πολυ-
«κλεμμένες»
και επειδή η ανάρτηση έχει ρυθμιστεί σφι- από την τέλειας εσωτερικά
χτά, ανωμαλίες όπως λακκούβες γίνονται κίνηση του Όπως συμβαίνει σε πολλές περιπτώ-
αισθητές ηχητικά, χωρίς όμως οι επιβάτες δελφινιού. σεις με μάρκες που είναι άγνωστες ακό-
να νιώθουν αναταράξεις. Μιας και μιλήσα- μη στο ευρύ κοινό, έτσι και στην περίπτω-
με για θορύβους, δύσκολα αγνοεί κανείς σή μας, το SERES 5 τράβηξε τα βλέμματα
τον εξωτερικό θόρυβο που εισέρχεται στο και οι περισσότεροι περαστικοί έγερναν
εσωτερικό διαπερνώντας εύκολα τα τζά- το κεφάλι για να παρατηρήσουν το εσω-
μια. Σε δρόμο με στροφές, η ηλεκτρική τε- τερικό που ξεχωρίζει από μακριά. Ξεκι-
τρακίνηση και γενικότερα η πλούσια τε- νώντας από το εξωτερικό, ξεχωρίζουν με
χνολογική φαρέτρα, προσφέρουν υψηλή το κομψό τους design τα LED μπροστινά
πρόσφυση και απρόσκοπτη αίσθηση ελέγ- φωτιστικά σώματα που διασχίζουν τη μά-
χου. Το μεγάλο βάρος -χαρακτηριστικό σκα μέχρι χαμηλά και, όταν ενεργοποιού-
όλων των ηλεκτρικών αυτών των διαστά- νται, παραπέμπουν στο ελληνικό γράμμα
σεων- «κρύβεται» περίτεχνα ακόμη και σε «Σ». Τα πλαϊνά παράθυρα θυμίζουν φύλ-
μεγάλες ταχύτητες. Τέλος, στο φρενάρι- λα ελιάς, ενώ οι πλευρικές γραμμές εί-
σμα το SERES 5 «κοκκαλώνει» από τα 100 ναι «κλεμμένες» από την κίνηση του δελ-
χλμ./ώρα σε 37,1 μέτρα, που είναι αξιοση- φινιού. Στο πίσω μέρος μία LED γραμμή
S S
103ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ
#e-agora-themata_06_2024 internet.indd 103 30/5/2024 11:33:22 µµ