Page 111 - 06_2024
P. 111
n ΔΟΚΙΜΗ Toyota C-HR 2.0 HEV AWD-i 197ps
εγγυήσεων, αλλά και πως τα πάει με τον Μπορεί που στέλνει την ισχύ αποκλειστικά στους
ανταγωνισμό. να είναι πίσω τροχούς. Η συνδυαστική δύναμη
2λιτρο και
Μπορεί η σφηνοειδής σχεδίαση του τετρακίνητο σκαρφαλώνει στους 197 ίππους και τα
Toyota C-HR να το κάνει να ξεχωρίζει αλλά καίει 206 Nm ροπής, νούμερα που αποτυπώνο-
από μακριά αλλά «κλέβει» χώρο από μόλις 5,2 νται και στο χρονόμετρο των επιδόσεων.
την καμπίνα. Τα 14,5 εκ. απόστασης για λτ./100 χλμ. Συγκεκριμένα χρειάζεται 7,7 δλ. για να
σε μεικτές
τα γόνατα και τα 2,5 εκ. αέρας για το κε- συνθήκες και ολοκληρώσει το 0-100 χλμ./ ώρα και 4,7
φάλι, δεν επιτρέπει στον πίσω επιβάτη να 3,6 μέσα στην δλ. για το 80-120 χ.α.ω., που είναι κι η κα-
απλωθεί, όντας απλά επαρκής ο χώρος πόλη. λύτερη τιμή στην κατηγορία.
που έχει στη διάθεση του, ενώ το πλάτος Στο C-HR η αυξημένη ιπποδύναμη δεν
του πίσω καθίσματος (1,36 μ.) είναι ορια- σημαίνει και υψηλή κατανάλωση. Το υβρι-
κό για 3 ενήλικες. Τα 362 λίτρα του πορτ- δικό σύστημα της Toyota δουλεύει εξαι-
μπαγκάζ βρίσκονται πιο χαμηλά από το ρετικά, κάνοντας το μοντέλο εχθρό του
μέσο όρο της κατηγορίας και σίγουρα θα βενζινά. Αν και 2λίτρο τετρακίνητο, το ια-
θέλαμε κάτι παραπάνω σε ένα οικογενει- πωνικό SUV θέλει μόλις 5,2 λτ./100 χλμ.
ακό αυτοκίνητο. σε μεικτές συνθήκες και 5,5 λτ. σε ταξίδι.
Κάτω από το καπό του τετρακίνητου Παρόλο που οι παραπάνω τιμές είναι εντυ-
Toyota C-HR της δοκιμής μας βρίσκεται πωσιακές για SUV αυτοκίνητο, ρεσιτάλ δί-
ένας 2λιτρος βενζινοκινητήρας 152 ίπ- νει στην κατανάλωση εντός πόλης, όπου
πων, ο οποίος συνεργάζεται με ένα ηλε- καίει σαν σκούτερ, αφού χρειάζεται μόλις
S κτρικό μοτέρ 113 ίππων κι ένα 41 ίππων 3,6 λτ./100 χλμ. S
111ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ
#e-agora-themata_06_2024 internet.indd 111 30/5/2024 11:33:50 µµ