Page 25 - 06_2024
P. 25

n ΑΠΟΨΕΙΣ                Μικρά 2024






























               10 χρόνια αν σκοτωθεί                                          αντίστροφα στο ρεύμα της κυκλοφορίας,

               πεζός, ως και ισόβια αν                                        που κινούνται στη ΛΕΑ χωρίς την παραμι-
                                                                              κρή εποπτεία, οδηγούς που κάνουν επι-
               εμπλακούν πολλοί                                               κίνδυνους ελιγμούς ή υπερβαίνουν κατά

                 Για  πρόκληση  βαριάς  σωματικής  βλά-                       πολύ τα όρια ταχύτητας των κατοικημένων
               βης, οι παραβάτες τιμωρούνται με κάθειρ-                       περιοχών ή περνάνε με κόκκινο επιταχύ-

               ξη έως 10 έτη, ενώ στην απευκταία περί-                        νοντας.
               πτωση πρόκλησης θανάτου, το δικαστήριο                         Θα φοβηθούν από τη φυλά-
               μπορεί να επιβάλει ακόμη και ισόβια φυ-
               λάκιση. Το άρθρο 290A παρ.1 του Ποινι-                         κιση ισχυρίζονται οι νομο-
               κού  Κώδικα,  έπειτα  από  την  πρόσφατη                       θέτες
               τροποποίηση  5090/2024,  βάζει  στο  στό-                        Λόγω  της  αυστηρότητάς  στους,  οι  αλ-
               χαστρο  τους  οδηγούς  που  παραβιάζουν
               ερυθρούς σηματοδότες, οδηγούν επικίν-                          λαγές αυτές έχουν ως στόχο να αποθαρ-

               δυνα, υπερβαίνουν τα όρια ταχύτητας, κι-                       ρύνουν τους πιθανούς παραβάτες. Όι νο-
               νούνται στη ΛΕΑ ή οδηγούν υπό την επή-                         μοθέτες  βασίζονται  στον  «τρόμο»  που
               ρεια αλκοόλ.                                                   προκαλούν  τα  νέα  υψηλά  πρόστιμα  και
                                                                              οι ποινές φυλάκισης ώστε να μειωθούν
               Δεν ιδρώνει το αυτί κανενός                                    τα  τροχαία  δυστυχήματα  και  να  γίνουν

               αν δεν υπάρχουν έλεγχοι                                        ασφαλέστεροι οι δρόμοι. Αυτό ίσως απο-
                                                                              δειχθεί ένα πολύ κρίσιμο βήμα προς αυ-
                 Ωστόσο αυτό που ανέκαθεν γνωρίζουμε                          τή την κατεύθυνση, ωστόσο θα μπορού-
               είναι ότι το μέτρο της αυστηροποίησης του                      σε να είναι ακόμη πιο αποτελεσματικό αν
               νομικού πλαισίου δεν λέει κάτι από μόνο                        συνδυαζόταν με πιο ισχυρά κίνητρα για
               του,  αν  «χωλαίνει»  στην  υλοποίηση,  δη-                    την  ανανέωση  του  γερασμένου  ελληνι-

               λαδή αν δεν γίνονται έλεγχοι από τις αρ-                       κού  στόλου.  Υπενθυμίζουμε  ότι  η  μέση
               μόδιες  αρχές.  Δεν  είναι  λίγες  οι  φορές                   ηλικία των ελληνικών αυτοκινήτων είναι
               που έχουμε δει οχήματα να κυκλοφορούν                          17,3 έτη.   v
  S

                                                   25 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ
                                                   25
                                                   25


          #e-agora-themata_06_2024 internet.indd   25                                                            30/5/2024   11:29:53 µµ
   20   21   22   23   24   25   26   27   28   29   30