Page 75 - 06_2024
P. 75

n ΔΟΚΙΜΗ Honda CR-V e:HEV











































               σουν το όχημα από τα 100 χ.α.ω., και η          To αυτο-       54.400 ευρώ στη δικίνητη εκδοχή του και
               πλήρης σουίτα των συστημάτων ασφαλεί-         φορτιζόμενο      ανεβαίνει στις 57.900 ευρώ στην τετρακί-
               ας SENSING.                                     υβριδικό       νητη, ενώ αν ο καταναλωτής επιλέξει την
                                                               σύστημα
                 Όσον  αφορά  την  τιμή  του,  το  νέο  full   κρατάει την    Plug-In έκδοση θα πρέπει να καταλάβει το
               υβριδικό  Honda  CR-V  ξεκινάει  από  τις     κατανάλωση       πόσο των 67.900 ευρώ.
                                                              μέσα στην
                                                              πόλη κοντά
               HONDA CR-V E:HEV                                 στα 5,5
                  Κυβισμός (κ.εκ.)                  1.993     λτ./100 χλμ.     Συμπέρασμα
                  Κύλινδροι/Βαλβίδες                4/16     και σε μεικτές
                  Τροφοδοσία              Αμεσος ψεκασμός +   συνθήκες στα       Το νέο Honda CR-V είναι αισθητά δια-
                                      αυτοφορτιζόμενο υβριδικό  7,3 λτ.
                  Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)               184                       φοροποιημένο και βελτιωμένο από τον
                 Ροπή (Nm/σ.α.λ.)                    355                       προκάτοχο  του,  προσφέροντας  στον
                  Σχέσεις/κιβώτιο/μετάδοση   e-CVT αυτόματο/4κινητο
                  Start/Stop                          NAI                      ιδιοκτήτη  χαμηλή  κατανάλωση,  χώ-
                  0-100 χλμ./ώρα (δλ.)                8,7                      ρους, σύγχρονες τεχνολογίες και αξι-
                  60-100 χλμ./ώρα (δλ.)               5,4
                  80-120 χλμ./ώρα (δλ.)               7,6                      οπρεπείς επιδόσεις. Βέβαια η τιμή του
                  Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)         187                       και ο 2λιτρος κινητήρας ίσως κόψουν
                  Βάρος με οδηγό (κιλά)             1.881                      την «όρεξη» σε όσους επιθυμούν να το
                  Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)
                  Μέση εργοστασιακή WLTP              6,6                      αποκτήσουν, αλλά αν κάποιος καταφέ-
                  Μέση Δοκιμής                        7,3                      ρει να ξεπεράσει τους συγκεκριμένους
                  Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) WLTP       151
                  Ρεζερβουάρ (λτ.)                    57                       σκοπέλους  θα  απολαύσει  ένα  γνήσιο
                  Πορτμπαγκάζ (λτ.)                  587
                  Τιμή από (ευρώ)                  57.900                      ιαπωνικό όχημα.   v
  S

                                                   75 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ




          #e-agora-themata_06_2024 internet.indd   75                                                            30/5/2024   11:32:05 µµ
   70   71   72   73   74   75   76   77   78   79   80