Page 81 - 06_2024
P. 81

n ΔΟΚΙΜΗ Hyundai i20 1.0 T-GDi 100 ps










































               Hyundai i20 1.0 T-GDI: Τι                       Με μέση        τον πρώτο και 7,5 λτ. σε μεικτές συνθή-
                                                             κατανάλωση
               βαθμό παίρνει σε κατανά-                     7,5 λτ/100 χλμ.   κες που είναι η υψηλότερη τιμή της κατη-
               λωση, χώρους, επιδόσεις,                     αποδεικνύεται     γορίας. Μόνο σε ταξίδι θα πέσει στο μέ-
                                                                              σο όρο με 5,4 λτ./100 χλμ., δείχνοντας ότι
                                                                 το πιο
               εγγυήσεις;                                    «διψασμένο»      οι 100 ίπποι του μοτέρ βολεύονται σε πιο
                                                              για καύσιμο
                 Ας  δούμε  πως  διαμορφώθηκε  η  βαθ-           στην         ανοιχτούς δρόμους.
               μολογία  του  Hyundai  i20  1.0  T-GDI  των    κατηγορία.        Αρκετά  καλά  τα  πάει  και  στο  κομμά-
               100 ίππων σύμφωνα με την κατανάλωση,                           τι των επιδόσεων, όπου χρειάζεται 10,77
               τους χώρους, τις επιδόσεις και την εγγύη-                      δλ. για να πιάσει από στάση τα πρώτα 100
               ση, αλλά και πως τα πάει συγκριτικά με το                      χλμ./ώρα, ενώ και οι ρεπρίζ του είναι ικα-
               καλύτερο και το χειρότερο της κατηγορί-                        νοποιητικές, με το 80-120 να έρχεται σε
               ας του.                                                        12,7 δλ.
                 Θα ξεκινήσουμε από το κομμάτι της κα-                          Εκεί όμως που δεν έχει αντίπαλο εί-
               τανάλωσης όπου ο 1.000αρης  T-GDI κι-                          ναι  στην  ευρυχωρία  της  καμπίνας.  Τα
               νητήρας  δεν  αποδεικνύεται  και  πολύ  οι-                    13,8  εκατοστά  χώρος  για  τα  γόνατα,

               κονομικός.  Μπορεί  η  έλλειψη  υβριδικής                      τα  4,2  εκ.  αέρα  για  το  κεφάλι  και  το
               υποβοήθησης να επηρεάζει τις τιμές της                         πλάτος του πίσω καθίσματος που αγγί-
               κατανάλωσης,  αλλά  και  πάλι  είναι  ο  λι-                   ζει τα 1,37 μ. είναι οι κορυφαίες τιμές
               γότερος  φειδωλός  μεταξύ  των  μη  υβρι-                      της κατηγορίας και κάνουν το Hyundai
               δικών  ανταγωνιστών  του.  Συγκεκριμένα                        i20 το πιο άνετο μικρό για τους επιβά-
               θα ζητήσει 8,6 λτ./100 χλμ. μέσα σε αστι-                      τες, ακόμα κι αν ξεπερνάνε το 1,85 σε
               κό περιβάλλον, 2 λίτρα περισσότερο από                         ύψος.  Την  εξαιρετική  του  εικόνα  συ-
  S                                                                                                                      S

                                                   81 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ




          #e-agora-themata_06_2024 internet.indd   81                                                            30/5/2024   11:32:25 µµ
   76   77   78   79   80   81   82   83   84   85   86