Page 46 - 07_2024
P. 46

n n n
        n n n                                  n ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΣΤΑ 11 ΒΗΜΑΤΑ
                                                  Nissan Juke vs Hyundai Bayon


































                                                                              Καίει λιγότερο, είναι πιο

                                                                              σβέλτο και φρενάρει καλύ-

                                                                              τερα το Juke (5-1)

                                                                                Mε συνεχόμενη επίθεση το Juke μεγα-
                                                                              λώνει  τη  διαφορά  και  παίρνει  εντυπωσι-
                                                                              ακό  προβάδισμα.  Το  Bayon  κινείται  από
                                                                              έναν 3κύλινδρο 1,0 turbo κινητήρα άμε-
                                                                              σου ψεκασμού 100 ίππων και 172 Nm ρο-
                                                                              πής  (1.500-4.000  σ.α.λ.)  και  συνδυάζε-

                                                                              ται αποκλειστικά με χειροκίνητο κιβώτιο 6
                                                                              σχέσεων.  Για  επιλογή  αυτόματου  κιβωτί-
                                                                              ου διπλού συμπλέκτη θα πρέπει να επιλέ-
                                                                              ξει κάποιος τον κινητήρα με 48-βολτο ήπια
                                                                              υβριδικό σύστημα (600 ευρώ ακριβότερη
                                                                              η βασική έκδοση με χειροκίνητο κιβώτιο
                                                                              και τιμή 23.090 ευρώ με το DCT). Από την
                                                                              άλλη, το Juke κινείται από έναν 3κύλινδρο

                                                                              turbo κινητήρα 1,0 λτ. με άμεσο ψεκασμό
                                 «αέρα»  για  τα  γόνατα  των  πίσω  επιβα-   επίσης, που αποδίδει 114 ίππους με 200
                                 τών (138 χλστ. έναντι 80 χλστ.). Πάντως      Nm ροπής στις 3.000 σ.α.λ.

                                 το Bayon θα βολέψει καλύτερα έναν 3ο           Στην  πράξη,  το  ισχυρότερο  Juke  είναι
                                 επιβάτη στο πίσω κάθισμα μιας και είναι      και πιο σβέλτο σε όλες τις μετρήσεις μας.
                                 αρκετά  φαρδύτερο  (138,5  εκατ.  έναντι     Κάνει το 0-100 σε 11,0 δλ. έναντι 11,4 του
                                 127,0 εκατ.)                                 Bayon,  ενώ  για  τα  60-100  με  4η  σχέση  S


                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ   46
                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 46



          #e-agora-themata_07_2024 internet_NEW.indd   46                                                        17/7/2024   12:17:41 µµ
   41   42   43   44   45   46   47   48   49   50   51