Page 84 - 07_2024
P. 84

n n n                          n ΔΟΚΙΜΗ Suzuki Swift 1.2 Hybrid 2WD 82ps








































                                                                                         Τα νέα φωτιστικά σώματα και η
                                                       ενσωματωμένη αεροτομή ξεχωρίζουν στο πίσω μέρος του Swift.


                                                                              κύψει από την αξιολόγηση στους πιο ση-
                                                                              μαντικούς τομείς που λαμβάνουμε υπόψη

                                                                              μας  για  την  αγορά  αυτοκινήτου,  δηλαδή
                                                                              την πραγματική κατανάλωση, την ευρυχω-
                                                                              ρία, τις επιδόσεις, τον εξοπλισμό, τις εγγυ-
                                                                              ήσεις και την τιμή.
                                                                                Ό κινητήρας των 82 ίππων καθιστά λιγά-
                                                                              κι «οκνηρό» το νέο Suzuki, με αποτέλεσμα
                                                                              οι επιδόσεις του να το τοποθετούν στις χα-
                                                                              μηλότερες θέσεις της κατηγορίας. Ωστόσο
                                                                              το προσόν της χαμηλής κατανάλωσης λό-
                                                                              γω του ήπια υβριδικού κινητήρα το οδηγεί
               To Swift          δοση με το ήπια υβριδικό κινητήριο σύνο-     στην  κορυφή  της  αντίστοιχης  κατάταξης.
               υστερεί στο       λο των 82 ίππων και το χειροκίνητο κιβώ-
               φρενάρισμα,                                                    Το  ιαπωνικό  μοντέλο  τα  πηγαίνει  καλά
               αφού              τιο 5 σχέσεων, το αξιολογούμε με βάση τα     στον διαθέσιμο χώρο για τα γόνατα και τα
               χρειάζεται        αποτελέσματα των μετρήσεών μας και το        κεφάλια των επιβατών, ενώ υστερεί σημα-
               46,1 μ. για να    συγκρίνουμε  με  το  καλύτερο  και  το  χει-
               σταματήσει                                                     ντικά στην ποιότητα των φρένων του. Τέ-
               από τα            ρότερο μοντέλο της κατηγορίας του, ού-       λος, ο τεχνολογικός εξοπλισμός ασφάλει-
               100χλμ/ώρα.       τως ώστε να δούμε με αντικειμενικά κρι-      ας  είναι  εξαιρετικά  πλούσιος,  ακόμη  και
                                 τήρια πόσο καλό είναι το «made in Japan»     από τη βασική έκδοση GL.
                                 supermini. Η τελική βαθμολογία θα προ-         Το πλάτος του πίσω καθίσματος και η κα-
                                                                                                                         S

                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 84




          #e-agora-themata_07_2024 internet_NEW.indd   84                                                        17/7/2024   12:19:58 µµ
   79   80   81   82   83   84   85   86   87   88   89