Page 57 - 10_2024
P. 57
n ΔΟΚΙΜΗ Fiat 600 1.2 Hybrid 100ps DCT
πων και 205 Nm ροπής, που χρησιμοποιεί Ο 1200άρης κτές συνθήκες, η κατανάλωση δεν υπε-
υβριδικός
τα 48-βολτο σύστημα του ομίλου Stellantis. κινητήρας των ρέβη τα 7,1 λτ./100 χλμ.
«Εγκέφαλος» είναι ένας 1.200άρης τρικύ- 100 ίππων Η χαμηλή κατανάλωση δεν στερεί τις
λινδρος κινητήρας βενζίνης, που σιγοντά- συνεργάζεται επιδόσεις από το μικρό SUV, που ολοκλη-
ρεται από ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 29 με 6τάχυτο ρώνει τις ρεπρίζ 60-100 χλμ./ώρα σε 6,2
ίππων, τοποθετημένο μέσα στο καινούργιο αυτόματο δλ. και 80-120 σε 8,2 δλ.
κιβώτιο
6τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, ενώ διπλού
έχει εγκατασταθεί και μία μπαταρία 48V. Το συμπλέκτη. Ανετο και ευέλικτο στον
ηλεκτρικό μοτέρ παίρνει ενέργεια από αυ- δρόμο, κάνει το 100-0 σε
τή τη μπαταρία όποτε ο οδηγός σηκώνει το 36,6 μέτρα
πόδι από το γκάζι ή φρενάρει.
Ένα από τα σημαντικότερα πλεονεκτή- Το Fiat 600 αποπνέει σιγουριά στον δρό-
ματα του Fiat 600 είναι οι ηλεκτρικές εκκι- μο, έχει καλό κράτημα, ενώ χαρακτηρίζε-
νήσεις σε φανάρια και στο μποτιλιάρισμα, ται και από ευελιξία σε αστικές συνθήκες.
ενώ ο κινητήρας βενζίνης «ξεκουράζε- Η καλή απόσταση από το έδαφος το βοη-
ται» και στο παρκάρισμα, αφού και εκεί θάει και σε ήπιες off-road περιπλανήσεις.
αναλαμβάνει δράση το ηλεκτρομοτέρ. Το τιμόνι επικοινωνεί άμεσα και με ακρί-
Όδηγικά προγράμματα δεν υπάρχουν. Το βεια με τους τροχούς, ενώ η σφιχτή ανάρ-
Fiat 600 είναι ωστόσο αρκετά φειδωλό τηση και η όχι πρόωρη παρέμβαση των
μέσα στην πόλη, όπου μετρήσαμε κατα- ηλεκτρονικών ενισχύουν την οδηγική
νάλωση 6,3 λτ./100 χλμ., ενώ και σε μει- εμπειρία. Η σιγουριά του οδηγού ισχυρο-
S S
57 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ
#e-agora-themata_10_2024 internet.indd 57 1/10/2024 10:41:09 µµ