Page 11 - 11_2024
P. 11

n ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ



               αποσκοπεί  στην  προστασία  των  Ευρω-
               παίων  κατασκευαστών  από  τον  –  θεω-
               ρούμενο – αθέμιτο ανταγωνισμό. Ωστό-
               σο,  ο  Tavares  διατηρεί  την  άποψη  πως
               τέτοιες κινήσεις θα βλάψουν τον ίδιο τον
               κλάδο που υποτίθεται ότι πρέπει να προ-
               στατευθεί.


               Ανέφερε τους δασμούς ως
               επικοινωνιακό εργαλείο με

               παρενέργειες


                 Ό  Πορτογάλος  υπογράμμισε  πως  :  «Όι
               δασμοί δεν είναι παρά ένα καλό επικοινω-                       ρες έχουν μεγάλα μειονεκτήματα ως προς
               νιακό εργαλείο αλλά εγκυμονούν δυσάρε-                         το κόστος κατασκευής αυτοκινήτων. Θυ-
               στες παρενέργειες». Και πιο συγκεκριμένα                       μίζουμε ότι η ιταλική κυβέρνηση βρίσκε-
               (και πάντα σύμφωνα με τον ίδιο), οι Κινέ-                      ται σε διαμάχη με την Stellantis σχετικά με
               ζοι  κατασκευαστές  ωθούνται  στο  να  με-                     την μείωση παραγωγής της εταιρείας στην

               ταφέρουν την παραγωγική τους ικανότη-                          νοτιοευρωπαϊκή χώρα.
               τα εντός Ευρώπης. Η κατάσταση αυτή θα
               επιδεινώσει την ήδη προβληματική παρα-                         Οι δηλώσεις του Tavares
               γωγική ικανότητα της «Γηραιάς Ηπείρου»                         προκάλεσαν αβεβαιότητα
               και πιθανότατα θα οδηγήσει σε «λουκέτο»                        για το μέλλον
               πολλά εργοστάσια και ακόμη περισσότερο
               κόσμο στην ανεργία.                                              Ασφαλώς,  τα  λόγια  του  Πορτογάλου
                                                                              έχουν  «γεννήσει»  μονάχα  ερωτηματικά:
               Όμως η Stellantis είναι σε                                     Μπορεί  πράγματι  να  γυρίσει  «μπούμε-
               διαμάχη με την Ιταλική κυ-                                     ρανγκ» η κατάσταση στην Ευρώπη και η

               βέρνηση                                                        αποτελεσματικότητα των δασμών να απο-
                                                                              δειχθεί από βραχυπρόθεσμη έως μηδαμι-
                 Παράλληλα, ο Tavares ανέφερε πως οι                          νή ή θα καταφέρουν όντως να βοηθήσουν

               κινεζικές εταιρείες θα στοχεύσουν τις «μι-                     τις εταιρείες της Ευρώπης να επανακάμ-
               κρότερες» χώρες της Ευρώπης. Με δεδο-                          ψουν στο εμπόριο; Ακόμη, δεν πρέπει να
               μένο όμως ότι η Stellantis διατηρεί ανοι-                      ξεχνάμε το ιδιαίτερο της «πράσινης» με-
               χτά «μέτωπα» με κυβερνήσεις εντός της                          τάβασης  και  την  επερχόμενη  κατάργηση
               συγκεκριμένης  Ηπείρου,  τα  σχόλια  του                       των  κινητήρων  εσωτερικής  καύσης  από
               ιθύνοντα της εταιρείας, δύσκολο να γίνουν                      το 2035. Πώς θα επηρεαστεί η ευρωπα-
               αποδεκτά. Πιο συγκεκριμένα, ο Πορτογά-                         ϊκή αγορά αυτοκινήτου από τόσες εξελί-

               λος τόνισε ότι οι κινεζικές εταιρείες δεν θα                   ξεις σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα; Ό
               πάνε ούτε στη Γερμανία, ούτε στη Γαλλία                        χρόνος θα δείξει ποια πλευρά έχει το δίκιο
               αλλά ούτε στην Ίταλία, διότι αυτές οι χώ-                      με το μέρος της.   v


                                                   11 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ




          #e-agora-themata_11_2024 internet.indd   11                                                            31/10/2024   11:30:37 µµ
   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16