Page 21 - 11_2024
P. 21
n ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
λωτές στην απόκτηση υβριδικών μοντέλων.
Ας δούμε όμως τι δήλωσε ένας εκ των εκ-
προσώπων της ιαπωνικής εταιρείας, Shaun
Westcott: «Θεωρούμε πως η Αυστραλία δεν
είναι έτοιμη για την πλήρη ηλεκτροποίηση,
λόγω της έλλειψης υποδομών φόρτισης και
της τρέχουσας κατάστασης στον τεχνολογι-
κό τομέα. Η ενεργειακή μετάβαση δεν είναι
σπριντ, είναι ένας μαραθώνιος».
Δεν πείθονται από την παρού- Επικρατεί φόβος για την μαζική
σα τεχνολογία των ηλεκτρικών εισροή των κινεζικών μοντέλων
μοντέλων
Παράλληλα, ο Westcott εξέφρασε τις ανη-
Παράλληλα, σύμφωνα με τον Westcott, η συχίες του για μια επερχόμενη περίοδο «τα-
στάση της Mitsubishi είναι θετική ως προς ραχών» για την αγορά αυτοκινήτου της Αυ-
την προσπάθεια μείωση των εκπομπών ρύ- στραλίας, με δεδομένη την μαζική έλευση
πων. Όμως, η τρέχουσα τεχνολογία που δι- κινεζικών εταιρειών (οι εκτιμήσεις κάνουν
έπει τα ηλεκτρικά κινητήρια σύνολα, δεν λόγο για 12 εταιρείες οι οποίες θα κάνουν
είναι ικανή να ανταποκριθεί στο έργο δη- το «άνοιγμά» τους): «Θα υπάρξει περίοδος
μιουργίας ενός μοντέλου κατάλληλο για τις υπερπροσφοράς και δεν θα καταφέρουν
απαιτήσεις επαγγελματιών αλλά και αγρο- να βγουν όλες οι εταιρείες αλώβητες. Δεν
τών της χώρας: «Τα ηλεκτρικά έχουν ελκυ- έχουμε δασμούς, δεν έχουμε φραγμούς, δε
στική εμφάνιση, είναι ακριβά, δεν μπορούν διαθέτουμε τίποτα. Θα δούμε χαμηλές τιμές
να εξυπηρετήσουν τον ρόλο ενός επαγγελ- και εκπτώσεις σε προσφορές μοντέλων, μα
ματικού μοντέλου. Δε βρίσκονται στο επί- ο νόμος της αγοράς και των οικονομικών,
πεδο που θα έπρεπε να είναι». θα διορθώσει την κατάσταση. v S
21 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ
#e-agora-themata_11_2024 internet.indd 21 31/10/2024 11:30:55 µµ