Page 47 - 11_2024
P. 47
n ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΣΤΑ 11 ΒΗΜΑΤΑ
Kia Picanto vs Suzuki Ignis
Πορτ-μπαγκάζ PICANTO Πορτ-μπαγκάζ IGNIS
Για το τυπικό προσπέρασμα (60-100 για την κατηγορία (255 λτ. έναντι 204-
χλμ./ώρα) οι χρόνοι και των δύο είναι με- 227 λτ. του Ignis που όμως έχει συρό-
γάλοι, ωστόσο το Ignis που δείχνει πιο ζω- μενο πίσω κάθισμα).
ηρό χαμηλά, καταφέρνει και ολοκληρώνει Σημαντικός πόντος για το Picanto έρ-
τη διαδικασία σε 13 δλ. όταν το Picanto χεται και από τον εξοπλισμό ασφαλείας
θέλει 15,9 δλ. Και στα 0-100 είναι καλύτε- που έχει τα πάντα όλα από συστήματα από
ρο το Ignis (11,8 δλ. έναντι 13,5 δλ.) ενώ τη βασική του κιόλας έκδοση. Ακόμα και
η τελική ταχύτητα είναι 165 χλμ./ώρα για στην πλούσια GLX, το Ignis υπολείπεται
το ιαπωνικό μίνι και 159 χλμ./ώρα για το σε προειδοποίηση κόπωσης οδηγού και
κορεατικό. αναγνώριση σημάτων Κ.Ό.Κ. Με ένα τρί-
ποντο στο τέλος, το Picanto κάνει το 5-1
Πιο ποιοτικό, με μεγαλύτερο «καθαρίζει» την αναμέτρηση.
πορτ-μπαγκάζ και περισσό-
τερα συστήματα ασφαλείας Συμπέρασμα: 5-1 κερδίζει
το Picanto (5-1) το Kia Picanto
Και στα δύο μίνι, τα υλικά της καμπί- Το Kia Picanto είναι με άνεση ο νικη-
νας είναι σκληρά (είναι το στάνταρ στην τής της αναμέτρησης όντας πιο ολοκλη-
κατηγορία), ωστόσο το Picanto δείχνει ρωμένη επιλογή, αφού προσφέρει μεγα-
καλύτερα φινιρισμένο και πιο σύγχρο- λύτερη εγγύηση, καλύτερο εξοπλισμό
νο ειδικά στην πλούσια έκδοση GT- ασφαλείας και υψηλότερη ενεργητική
Line. Σαν αποτέλεσμα οι δοκιμαστές ασφάλεια. Το Ignis που είναι ήπια υβριδι-
μας βαθμολόγησαν με 66% την αίσθη- κό δεν καταφέρνει να έχει όφελος στην
ση ποιότητας/πολυτέλειας που προ- κατανάλωση, ενώ δεν μπορούν να περά-
σφέρει, ενώ για το Ignis έδωσαν ένα σουν απαρατήρητα μειονεκτήματα, όπως
58%. Επιπλέον, το Picanto παρότι έχει το προβληματικό φρενάρισμα και οι ελ-
πιο compact διαστάσεις (3.605 χλστ. λείψεις στον εξοπλισμό ασφαλείας, ακό-
έναντι 3.700 χλστ. του Ignis), προσφέ- μα και στην top έκδοσή του. v
ρει έναν κορυφαίο χώρο αποσκευών
S
47 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ
47
#e-agora-themata_11_2024 internet.indd 47 31/10/2024 11:31:30 µµ