Page 11 - 02_2025
P. 11

n ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ


               Η Mazda αναμόρφωσε το σήμα της




               για τη νέα ψηφιακή εποχή!





               Απέκτησε επίπεδη μορφή Κατάλληλο για να ταιριάζει στην ψηφιακή εποχή Πιθανότατα η

               Mazda να διατηρήσει και το υπάρχον σήμα.





                                                               Αριστερά
                                                               βλέπετε το
                                                              τρέχον σήμα
                                                              και δεξιά το
                                                                ανασχε-
                                                               διασμένο.



               Απέκτησε επίπεδη μορφή                                         Πιθανότατα η Mazda να δια-

                 Ύστερα από 28 χρόνια η Mazda ανανέ-                          τηρήσει και το υπάρχον σήμα
               ωσε το σήμα της. Η ιαπωνική μάρκα δεν                            Τα ΜΜΕ της Ίαπωνίας αναφέρουν πως

               προχώρησε σε σημαντικές αλλαγές, όμως                          το νέο επίπεδο λογότυπο είναι πιθανό να
               επέλεξε μία πιο επίπεδη σχεδίαση, καθι-                        συνυπάρχει με το τρέχον και να επιλέγεται
               στώντας το έτσι πιο συμβατό στην εποχή                         ανάλογα με την εφαρμογή του. Το νέο λο-
               των smartphones και εν γένει της ψηφια-                        γότυπο έχει χάσει την τρισδιάστατη οπτι-
               κής εποχής. Η ανανέωση του  λογότυπου                          κή  του  τρέχοντος,  οπότε  από  τη  στιγμή
               της Mazda, σηματοδοτεί τον πιο σημαντι-                        που η σχεδίασή του παραμένει ίδια, ίσως
               κό επανασχεδιασμό του από το ντεμπού-
               το του το 1997.                                                η Mazda προτιμάει για διαφορετικές χρή-
                                                                              σεις είτε το ένα, είτε το άλλο.
               Η Mazda κλείνει 105 χρό-                                       Η Mazda στο... κλαμπ των
               νια ζωής                                                       εταιρειών που αλλάζει λο-


                 Επί του παρόντος η μάρκα δεν έχει πα-
               ρουσιάσει το νέο σήμα, αλλά τα ιαπωνι-                         γότυπο
               κά Μέσα, επιβεβαιώνουν πως η αλλαγή                              Με την αλλαγή του λογότυπου η Mazda
               αυτή  βρίσκεται  ήδη  σε  ισχύ.  Πάντως,  η                    γίνεται  μία  ακόμα  εταιρεία  που  προχω-
               επίσημη ανακοίνωση δεν αναμένεται να                           ρά σε ανάλογη κίνηση. Νωρίτερα το ίδιο

               καθυστερήσει  και  υπολογίζεται  πως  θα                       έχουν κάνει οι: Volkswagen, Audi, MINI,
               γίνει είτε σήμερα (29/1), είτε την Πέμπτη                      BMW,  Volvo,  Lotus,  Citroen,  Renault,
               (30/1), όπου η Mazda συμπληρώνει 105                           Nissan, Ford, Buick, Lancia, Lamborghini,
               χρόνια ζωής!                                                   Aston Martin, Geely και Jaguar.  v


                                                   11 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ




          #e-agora-themata_02_2025 internet.indd   11                                                             5/2/2025   3:39:31 µµ
   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16