Page 37 - 02_2025
P. 37

n ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΣΤΑ 11 ΒΗΜΑΤΑ
                     Peugeot 3008 Hybrid e-DSC6 136 PS vs Audi Q3 Sportback 35 TFSI S-Tronic































               διαθέσιμο  σε  ήπια  υβριδικές  και  plug-in

               βενζινοκίνητες εκδόσεις, αλλά και αμιγώς
               ηλεκτρικές.  Για  την  αντιπαράθεση  επιλέ-
               γουμε τη βασική ήπια υβριδική έκδοση με
               τον 1,2 λτ. turbo κινητήρα να συνδυάζε-                        δρους όταν οι συνθήκες το επιτρέπουν).
               ται με ηλεκτροκινητήρα έχοντας απόδοση                         Συνδυάζεται αποκλειστικά με αυτόματο κι-
               136 ίππων και 230 Nm ροπής. Δεν υπάρ-                          βώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων και με
               χει χειροκίνητο κιβώτιο παρά ένα νέο αυ-                       το  βασικό  πακέτο  εξοπλισμού  Advanced

               τόματο διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων.                             Plus να κοστίζει 42.980 ευρώ ( το Q3 SUV
                 Απέναντί  του  φέραμε  έναν  καθιερω-                        με τον ίδιο κινητήρα και το S-Tronic κοστί-
               μένο  premium  «παίχτη»  της  κατηγορί-                        ζει κοστίζει 4.000 ευρώ λιγότερα).
               ας, το Audi Q3. Mάλιστα επιλέγουμε την                           Θα καταφέρει το νέο Peugeot 3008 να
               Sportback  έκδοση  με  την  κουπέ  λογι-                       κοντράρει το Αudi Q3 Sportback; Ας δού-
               κή στη γραμμή της οροφής στο πίσω μέ-                          με πώς θα έρθει το «σκορ»!
               ρος του αμαξωματος. Σχεδιαστικά πάντως
               το Q3 SB είναι σαφώς πιο ουδέτερο από

               το 3008 με το γερμανικό μοντέλο να έχει
               αρκετά χρονάκια στην αγορά. Παρότι έχει
               premium στόχευση δεν είναι τόσο up-to-
               date σε κάποιους τομείς. Για παράδειγμα,
               η βασική, από πλευράς κινητήρα, έκδοση
               βενζίνης είναι η 35 TFSI με 4κύλινδρο κι-

               νητήρα 1,5 turbo 150 ίππων και 250 Nm
               ροπής, χωρίς κάποιας μορφής ηξηλεκτρι-
               σμό (για οικονομία έχει τεχνολογία διακο-
               πής λειτουργίας των 2 από τους 4 κυλίν-
  S                                                                                                                      S

                                                   37 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ




          #e-agora-themata_02_2025 internet.indd   37                                                             5/2/2025   3:40:18 µµ
   32   33   34   35   36   37   38   39   40   41   42