Page 52 - 02_2025
P. 52

n n n                             n ΠΡΩΤΗ ΟΔΗΓΗΣΗ Citroen C4 και C4 X












































               Η ευρυχωρία       παραμένουν στα ίδια καλά επίπεδα, με τον  ο οποίος συνεργάζεται με έναν ηλεκτροκι-
               του               «αέρα» για τα γόνατα και τα κεφάλια των  νητήρα 28 ίππων που βρίσκεται ενσωμα-
               εσωτερικού
               παραμένει         πίσω επιβατών να είναι μπόλικος. Το πορτ- τωμένος στο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων
               μεγάλη. Πλέον     μπαγκάζ του Citroen C4 έχει ωφέλιμο όγκο  e-DSC6.
               βρίσκουμε         380 λίτρα, ενώ αυτό του C4 X είναι 510 λί-     Αυτό που κάνει το συγκεκριμένο σύστη-
               νέο ψηφιακό
               πίνακα            τρα. Αν αναδιπλωθούν οι πλάτες των πίσω  μα να ξεχωρίζει είναι το γεγονός πως μπο-
               οργάνων και       καθισμάτων, η χωρητικότητα αυξάνεται στα  ρεί να κινήσει το αυτοκίνητο αποκλειστικά
               νέα οθόνη για     1.250 και 1.350 λίτρα αντίστοιχα.            με ρεύμα σε συνθήκες χαμηλής ταχήτη-
               το σύστημα in-
               fotainment.       Με υβριδικά μοτέρ 100 και                    τας,  εντός  πόλης,  καθώς  και  σε  υψηλό-
                                                                              τερες ταχύτητες με χαμηλό φορτίο. Σύμ-
                                 136 ίππων, αλλά και αμι-                     φωνα με τη Citroen, μέχρι και το 50% των

                                 γώς ηλεκτρικά με 136 και                     διαδρομών μπορεί να γίνει χωρίς το μο-
                                 156 PS                                       τέρ βενζίνης, ενώ η κατανάλωση μειώνε-
                                                                              ται κατά 20%.
                                   Τα ανανεωμένα Citroen C4 και C4 X εί-        Ό  εισαγωγικός  κινητήρας  των  100  ίπ-
                                 ναι  διαθέσιμα  με  υβριδικούς  βενζινοκι- πων έχει ροπή 205 Nm, με την εργοστασι-
                                 νητήρες  1,2  λίτρων  που  έχουν  σύστημα  ακή μέτρηση 0-100 χλμ/ώρα να είναι 10,7

                                 Hybrid 48V και αποδίδουν 100 ή 136 άλο- δευτερόλεπτα και την κατανάλωση σε κύ-
                                 γα (το C4 X μόνο με 136), καθώς και με  κλο WLTP να είναι 4,8 λτ/100 χλμ. Το μοτέρ
                                 ηλεκτροκινητήρες. Ως βάση χρησιμοποιεί- με τα 136 άλογα, το οποίο εφοδίαζε το αυ-
                                 ται ο τρικύλινδρος κινητήρας 1,2 λίτρων,  τοκίνητο που οδηγήσαμε, έχει 230 Nm ρο-
                                                                                                                         S

                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 52




          #e-agora-themata_02_2025 internet.indd   52                                                             5/2/2025   3:41:00 µµ
   47   48   49   50   51   52   53   54   55   56   57