Page 52 - 02_2025
P. 52
n n n n ΠΡΩΤΗ ΟΔΗΓΗΣΗ Citroen C4 και C4 X
Η ευρυχωρία παραμένουν στα ίδια καλά επίπεδα, με τον ο οποίος συνεργάζεται με έναν ηλεκτροκι-
του «αέρα» για τα γόνατα και τα κεφάλια των νητήρα 28 ίππων που βρίσκεται ενσωμα-
εσωτερικού
παραμένει πίσω επιβατών να είναι μπόλικος. Το πορτ- τωμένος στο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων
μεγάλη. Πλέον μπαγκάζ του Citroen C4 έχει ωφέλιμο όγκο e-DSC6.
βρίσκουμε 380 λίτρα, ενώ αυτό του C4 X είναι 510 λί- Αυτό που κάνει το συγκεκριμένο σύστη-
νέο ψηφιακό
πίνακα τρα. Αν αναδιπλωθούν οι πλάτες των πίσω μα να ξεχωρίζει είναι το γεγονός πως μπο-
οργάνων και καθισμάτων, η χωρητικότητα αυξάνεται στα ρεί να κινήσει το αυτοκίνητο αποκλειστικά
νέα οθόνη για 1.250 και 1.350 λίτρα αντίστοιχα. με ρεύμα σε συνθήκες χαμηλής ταχήτη-
το σύστημα in-
fotainment. Με υβριδικά μοτέρ 100 και τας, εντός πόλης, καθώς και σε υψηλό-
τερες ταχύτητες με χαμηλό φορτίο. Σύμ-
136 ίππων, αλλά και αμι- φωνα με τη Citroen, μέχρι και το 50% των
γώς ηλεκτρικά με 136 και διαδρομών μπορεί να γίνει χωρίς το μο-
156 PS τέρ βενζίνης, ενώ η κατανάλωση μειώνε-
ται κατά 20%.
Τα ανανεωμένα Citroen C4 και C4 X εί- Ό εισαγωγικός κινητήρας των 100 ίπ-
ναι διαθέσιμα με υβριδικούς βενζινοκι- πων έχει ροπή 205 Nm, με την εργοστασι-
νητήρες 1,2 λίτρων που έχουν σύστημα ακή μέτρηση 0-100 χλμ/ώρα να είναι 10,7
Hybrid 48V και αποδίδουν 100 ή 136 άλο- δευτερόλεπτα και την κατανάλωση σε κύ-
γα (το C4 X μόνο με 136), καθώς και με κλο WLTP να είναι 4,8 λτ/100 χλμ. Το μοτέρ
ηλεκτροκινητήρες. Ως βάση χρησιμοποιεί- με τα 136 άλογα, το οποίο εφοδίαζε το αυ-
ται ο τρικύλινδρος κινητήρας 1,2 λίτρων, τοκίνητο που οδηγήσαμε, έχει 230 Nm ρο-
S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 52
#e-agora-themata_02_2025 internet.indd 52 5/2/2025 3:41:00 µµ