Page 68 - 03_2025
P. 68
n n n n ΔΟΚΙΜΗ DS DS 3 1.2 Hybrid e-DCS6 136 PS
Το DS3 συναντώνται από την εισαγωγική έκδοση, δικό σύστημα 48V. Η συνδυαστική απόδο-
συνδυάζει την όπως αλλαγμένοι εμφανίζονται ο μπροστι- σή τους φτάνει τους 136 ίππους και τα 230
σπορτίφ οδική
συμπεριφορά νός προφυλακτήρας και η γρίλια της μεγά- Nm ροπής, τα οποία είναι διαθέσιμα κιό-
με την λης μάσκας. Στο πίσω μέρος, τα φωτιστικά λας από τις 1.750 σ.α.λ. και η ισχύς διανέ-
παραδοσιακή σώματα φέρουν νέα τρισδιάστατα γραφι- μεται στους εμπρός τροχούς μέσω ενός
γαλλική κά. Όσο για το πλαϊνό μέρος, είναι όπως 6-τάχυτου αυτόματου κιβωτίου e-DCS6.
άνεση.
το γνωρίζουμε, με το «πτερύγιο του καρ- Το σύνολο αυτό χαρίζει πολύ καλές επιδό-
χαρία» να ενώνει περίτεχνα την μεσαία σεις επιτάχυνσης για ένα μικρό οικογενει-
κολώνα με την τις πίσω πόρτες. Στο εσω- ακό, ενώ παράλληλα τα νούμερα κατανά-
τερικό του, συναντάμε την πρωτότυπη κα- λωσης που επιτεύχθηκαν στις δοκιμές μας
μπίνα που γνωρίζαμε, η οποία ξεχωρίζει ήταν εξαιρετικά χαμηλά για ένα ήπια υβρι-
από τους ανταγωνιστές τόσο σχεδιαστικά, δικό μοντέλο. Σημείωσε την χαμηλότερη
όσο και ποιοτικά. Όμολογουμένως, δεν μέση κατανάλωση και «έκαψε» τα λιγότε-
χρειαζόταν κάποια ριζική ανανέωση προ- ρα καύσιμα στην πόλη σε σχέση με οποιο-
κειμένου να μοιάζει σύγχρονη. δήποτε άλλο ήπια υβριδικό SUV της κατη-
Εκεί που το DS 3 μεταλλάσσεται πραγ- γορίας.
ματικά, είναι στην ουσία του. Πλέον, το Όσον αφορά τους χώρους στο εσωτε-
θερμικό μοντέλο είναι διαθέσιμο αποκλει- ρικό του, αυτοί στην καμπίνα βρίσκονται
στικά με το «φρέσκο» ήπια υβριδικό σύ- στην μέση τιμή της κατηγορίας, αν εξαι-
νολο του ομίλου Stellantis. Εξοπλίζεται ρεθεί ο περιορισμένος χώρος για το κε-
με τον 1.200αρη τούρμπο βενζινοκινητή- φάλι των πίσω επιβατών. Μικρό θεωρεί-
ρα, το έργο του οποίου υποστηρίζει υβρι- ται και το πορτμπαγκάζ για ένα αυτοκίνητο
S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 68
#e-agora-themata_03_2025 internet.indd 68 4/3/2025 12:27:41 µµ