Page 33 - 04_2025
P. 33

n ΑΠΟΨΕΙΣ               Μικρά 2024



               ρήσεις μια εξίσου χαλαρή οδήγηση.                              χνά  μέσω  ενός-  συνήθως  περιστροφικού
                                                                              διακόπτη-να  επιλέξουμε  υποβοήθηση  για
               Καλύτερη η Sport mode σε «αί-                                  οδήγηση σε πιο extreme συνθήκες. Για την
               σθηση» και ενεργητική ασφά-                                    επιλογή οδήγησης στο χιόνι, το αυτοκίνητο

               λεια όπου χρειάζεται                                           θα προσαρμόσει αυτόματα την ευαισθησία
                                                                              του traction control στο μέγιστο προκειμέ-
                 Αν αντιθέτως είσαι «γκαζάκιας», η επιλο-
               γή αυτή από μόνης της δεν πρόκειται να σε                      νου να μη γλιστράμε δεξιά-αριστερά. Εδώ
               βοηθήσει να κάνεις οικονομία. Όπότε απο-                       ωστόσο  υπάρχει  μια  σημαντική  λεπτομέ-
               φασίζεις να πατήσεις την επιλογή Sport, και                    ρεια που θέλει προσοχή: Για να ξεκινήσεις
                                                                              από ένα ιδιαίτερα γλιστερό σημείο (πχ πά-
               αν μη τι άλλο τουλάχιστον να το ευχαριστη-                     γο), θα πρέπει αρχικά-αντιθέτως από τι πι-
               θείς! Επιλέγοντας το συγκεκριμένο mode,                        στεύουμε-να απενεργοποιήσεις το traction
               το αυτοκίνητο μεταμορφώνεται: Η κρεμα-                         control, αλλιώς δεν θα ξεκολλήσεις ποτέ.
               γιέρα του τιμονιού γίνεται πιο γρήγορη και                       Αφού τελικά ξεκινήσεις πάντως και προκει-
               πιο ακριβής, αφού το λογισμικό διαχειρίζε-                     μένου να έχεις μια στρωτή και ασφαλή οδή-
               ται ανάλογα τον ηλεκτροκινητήρα που την                        γηση στο χιόνι, το αυτόματο κιβώτιο αντίστοι-
               κινεί. Η αίσθηση από το πεντάλ του γκαζιού                     χα θα διαλέγει μια σχέση πιο πάνω από ότι θα
               γίνεται και αυτή πολύ πιο άμεση, με συνέ-                      επέλεγε σε κανονικές συνθήκες, προκειμέ-
               πεια να νιώθεις το αυτοκίνητο να «τραβάει»                     νου να μετριάσει τη διαθέσιμη ροπή του κινη-

               καλυτέρα. Η ιπποδύναμη βρίσκεται όλη δι-                       τήρα (και άρα τυχόν «σπιναρίσματα»). Αν αντί-
               αθέσιμη στα χεριά σου (ή για την ακρίβεια                      στοιχα η περιπέτεια μεταφερθεί από το βουνό
               στο δεξί σου πόδι) και τίποτα δεν φιλτράρε-                    στη θάλασσα, και αν τυχόν «καταφέρεις» να
               ται πια με όρους οικονομίας και οικολογίας:                    το κολλήσεις στην άμμο, ο τρόπος για να ξε-
                 Όι επιδόσεις και η ενεργητική ασφάλεια εί-                   κολλήσεις είναι η επιλογή sand, όπου το anti-
               ναι τώρα το ζητούμενο από το αυτοκίνητο.                       spin  σύστημα  θα  απενεργοποιηθεί  τελείως

               Αντίστοιχα, η Sport επιλογή θα φροντίσει να                    και όλη η ροπή θα διατεθεί για να φύγεις από
               αλλάζει σχέση το κιβώτιο πιο ψηλά, «γεμίζο-                    αυτή τη δύσκολη θέση.
               ντας» όλο και περισσότερο προς την κόκκινη
               περιοχή του στροφόμετρου, και στα πιο ακρι-                    Επιλογή Auto και αφήνεις το
               βά μοντέλα το συγκεκριμένο set up χαμηλώ-                      αυτοκίνητο να αποφασίσει
               νει και σκληραίνει και την ανάρτηση, προκει-                     Όπου πάντως υπάρχει η αντίστοιχη επιλογή
               μένου να έχεις καλύτερη είσοδο στις στροφές                    “Auto” ή “Normal” και αν δεν θες να πονο-
               και αεροδυναμικότερη απόδοση στις ευθείες.                     κεφαλιάζεις για όλα, αφήνεις στο αυτοκίνη-


               Ειδικό σετάρισμα για χιόνι ή                                   το  να  αποφασίσει  το  πως  θα  συμπεριφερ-
               ξεκόλλημα από την άμμο                                         θεί  στο  δρόμο.  Διάφοροι  αισθητήρες  αλλά
                                                                              και η ανάλυση πολλών παραμέτρων σε ζω-
                 Κάποια Cross και SUV μοντέλα έχουν πά-                       ντανό χρόνο, θα βοηθήσουν το ηλεκτρονικό

               ντως και κάποιες επιλογές «χαρτογράφη-                         management να αποφασίσει για τη διαθέσι-
               σης» για οδήγηση σε διαφορετικά εδάφη.                         μη  δύναμη,  επιτάχυνση,  την  κατανομή  επι-
               Εξαιρουμένων  των  επίλογων  τετρακίνη-                        βράδυνσης, την πρόσφυση αλλά ακόμη και
               της -όπου αυτές υπάρχουν-μπορούμε συ-                          τη βέλτιστη λειτουργιά το κλιματισμού.   v
  S

                                                   33 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ
                                                   33
                                                   33


          #e-agora-themata_04_2025 internet.indd   33                                                             31/3/2025   4:22:00 µµ
   28   29   30   31   32   33   34   35   36   37   38