Page 54 - 04_2025
P. 54
n n n n ΠΑΡΟΎΣΙΑΣΗ Toyota Yaris GT
αναλόγως της πίστας που θα θέλουν να
επισκεφθούν. Μέχρι τώρα δεν ξέρουμε
αν θα αυξηθεί η ισχύς του κινητήρα, ή αν
οι αλλαγές θα έχουν να κάνουν αποκλει-
στικά με το στήσιμο του αυτοκινήτου.
Επαναφέρει την ονομασία
«GT», θυμίζοντάς μας τα
Starlet
Όι πρώτες πληροφορίες που έχουμε για
το επερχόμενο hot-hatch Yaris είναι πως
Nm ροπής. Σε αντίθεση με το κορυφαίο αυτό θα ονομάζεται Yaris GT. Όσοι αγα-
μοντέλο, το «baby GR» Yaris που ετοιμά- πήσατε τα μοντέλα που παρήγαγε η Χώ-
ζεται θα έχει την κίνηση στους εμπρός ρα του Ανατέλλοντος Ηλίου τη δεκαετία
τροχούς, με την ιπποδύναμη να έχει μει-
Το πίσω μέρος έχει ωθεί στα 180 άλογα. Προς το παρόν δεν του 90 θα αναγνωρίσετε αμέσως το συ-
δυναμική σχεδίαση γκεκριμένο χαρακτηρισμό. Αν αναλογι-
γνωρίζουμε τις διαφορές στα μηχανικά στούμε την πίστη που έχουν οι Ίάπωνες
μέρη, ωστόσο εικάζουμε πως θα υπάρ- στις παραδόσεις, δεν είναι καθόλου απί-
χουν λιγότερο «εξειδικευμένα» εξαρτή- θανο το τελικό όνομα του αυτοκινήτου να
ματα, ούτως ώστε να χαμηλώσει το κό- είναι όντως Yaris GT, αποτίνοντας ένα φό-
στος παραγωγής, και κατά επέκταση το ρο τιμής στα θρυλικά Starlet GT που είχαν
κόστος πώλησης. αντίστοιχο χαρακτήρα.
Τα γρήγορα Toyota, βελτιωμένα και μη,
έχουν γράψει τη δική τους ιστορία στο Βι- Στην Ελλάδα θα κοστίζει
βλίο της Αυτοκίνησης. Προσθιοκίνητα, πι- 29.900 ευρώ
σωκίνητα και τετρακίνητα μοντέλα έχουν
«οργώσει» τους δρόμους και τις πίστες, Όπως αναφέραμε, το Toyota Yaris GT
και οι ιθύνοντες στην εταιρεία το γνωρί- εξελίσσεται με σκοπό να είναι πιο προ-
ζουν καλά αυτό. Για όσους λοιπόν δεν θα σιτό στο ευρύ κοινό. Ως εκ τούτου, το
αρκεστούν στη «απλή» έκδοση, η Toyota αμάξωμα θα είναι το 5θυρο που γνωρί-
θα προσφέρει και μια πιο σκληροπυρηνική ζουμε στα «γήινα» Yaris, με οπτικές τρο-
βερσιόν, που θα έχει δεχτεί την περιποί- ποποιήσεις που θα αναδεικνύουν τον
ηση άλλου ενός θρύλου, που ακούει στο «εμπρηστικό» χαρακτήρα του αυτοκινή-
όνομα TRD (Toyota Racing Development). του και θα βελτιώνουν την αεροδυναμι-
Το Yaris TRD θα έχει μπλοκέ διαφορι- κή. Σύμφωνα με πληροφορίες από άν-
κό, καθώς και ρυθμιζόμενη κατά ύψος θρωπο εντεταγμένο στους κύκλους της
και σκληρότητα coilover ανάρτηση, με τις Toyota, η τιμή στην Ελλάδα υπολογίζε-
πρώτες πληροφορίες να κάνουν λόγο και ται να είναι 29.900 ευρώ, ούτως ώστε να
για ρυθμιζόμενα top mounts, ούτως ώστε είναι κάτω από το ψυχολογικό όριο των
οι κάτοχοι να αλλάζουν τη γωνία camber 30.000 ευρώ. v
S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 54
#e-agora-themata_04_2025 internet.indd 54 31/3/2025 4:22:44 µµ