Page 70 - 04_2025
P. 70

n n n                            n ΔΟΚΙΜΗ Citroen C4 Hybrid E-DCS6 136 PS































                                                                                                          Η καμπίνα του
                                                                                                  ανανεωμένου Citroen
                                                                                                   C4 είναι τεχνολογικά
                                                                                                        αναβαθμισμένη.


                                                                              την διαχείριση των λειτουργιών του αυτοκι-
                                                                              νήτου από τον οδηγό.

                                                                                Ας δούμε τον επόμενο πίνακα που συ-
                                                                              νοψίζει τους κύριους τομείς αξιολόγησης
                                                                              αλλά και αναφέρει την συνολική βαθμο-
                                                                              λογία που κατάφερε να συγκεντρώσει το
                                                                              Citroen C4 Hybrid E-DCS6 136 PS.
                                                                                Αρχικά, το νέο Citroen C4 κατάφερε να
                                                                              σημειώσει την βαθμολογία 89%, μία από
                                                                              τις υψηλότερες στην κατηγορία του. Στην
                                                                              έκδοση με τους 136 ίππους καταφέρνει να
               Η νέα έγχρωμη     ρισμού στις κινήσεις. Αντιθέτως, συγκρα-     συνδυάσει  επιδόσεις  και  οικονομία  καυ-
               οθόνη αφής        τεί τον επιβάτη σε βολική θέση. Και πάλι,  σίμου. Ό βενζινοκινητήρας 1,2 λτ. και το
               για το σύστημα
               infotainment      το γαλλικό μικρομεσαίο συνεχίζει να ξεχω-    ηλεκτρικό  μοτέρ  που  εδράζεται  στο  αυ-
               έχει πλέον        ρίζει στον τομέα ευρυχωρίας, προσφέρο-       τόματο κιβώτιο ταχυτήτων συνεργάζονται
               διάσταση          ντας ικανοποιητικούς χώρους, ακόμα και  αρμονικά, χωρίς να γίνεται αισθητή η στιγ-
               10 ιντσών         για τους πίσω επιβάτες. Το πορτμπαγκάζ,  μή που ο πρώτος τίθεται σε λειτουργία και
               και υψηλή
               ανάλυση.          αν και δεν εντυπωσιάζει σε μέγεθος, θα  αναλαμβάνει τον κυρίαρχο ρόλο. Ό ηλε-
                                 χωρέσει όλες τις αποσκευές μίας μικρής  κτροκινητήρας συμβάλλει σημαντικά, κα-
                                 οικογένειας.  Αναβάθμιση  έχουν  υποστεί  θώς  αναλαμβάνει  την  εκκίνηση  του  αυ-
                                 και τα τεχνολογικά συστήματα του μοντέ-      τοκινήτου από στάση, όπως σε φανάρια ή
                                 λου με νέα στοιχεία, όπως φωνητικό έλεγ-     στην κίνηση. Συγκεκριμένα, κατά την δι-
                                 χο και ενσωμάτωση του βοηθού τεχνητής  άρκεια  δοκιμών  μας  η  πραγματική  μέση
                                 νοημοσύνης ChatGPT, για να διευκολύνει  κατανάλωση υπολογίστηκε στα 7 λτ./100
                                                                                                                         S

                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 70




          #e-agora-themata_04_2025 internet.indd   70                                                             31/3/2025   4:23:23 µµ
   65   66   67   68   69   70   71   72   73   74   75