Page 98 - 04_2025
P. 98

n n n                               n ΔΟΚΙΜΗ Opel Astra-e 156 PS 54 kWh










































               Άνετο στον        δρόμο. Σε συνδυασμό με τον αθόρυβο  κά καλή οδηγική του συμπεριφορά. Μό-
               δρόμο,            ηλεκτρικό κινητήρα, μόνο ελάχιστοι θό- νο σε οδόστρωμα με έντονες εγκάρσιες
               με υψηλή
               ποιότητα          ρυβοι από τα ελαστικά και τον αέρα περ- ανωμαλίες νιώσαμε τράνταγμα στο εσω-
               κύλισης και       νούν στην καμπίνα ακόμα και σε υψηλές  τερικό,  ωστόσο  αυτό  οφείλεται  κυρίως
               απουσία           ταχύτητες. Όι αναρτήσεις του Astra δεν  στο χαμηλό προφίλ των ελαστικών που
               θορύβων.
                                 δείχνουν να ζορίζονται από το έξτρα βά- έχουν διάσταση 215/ 45 R18. Τέλος, το
                                 ρος της μπαταρίας, ενώ διακρίναμε την  Astra-e φρενάρει από τα 100 χλμ/ώρα
                                 υψηλή ποιότητα κύλισης και την συνολι- σε 38,1 μέτρα.

                                                                              OPEL ASTRA-E 156 PS 54 KWH
                                  Συμπέρασμα                                     Κινητήρας        1 σύγχρονος ηλεκτροκινητήρας

                                                                                                            μόνιμου μαγνήτη
                                    Το  ηλεκτρικό  Opel  Astra  είναι  εύ-       Ισχύς (ίπποι)                      156
                                                                                 Ροπή (Nm)
                                                                                                                    270
                                  κολο  στον  χειρισμό  και  άνετο  στην         0-100 χλμ./ώρα (δλ.)                9,1
                                  οδήγηση,  έχει  προσεγμένη  ποιότη-            60-100 χλμ./ώρα με kd               4,5
                                                                                                                     5,9
                                  τα κατασκευής, και ενδεχομένως δεν             80-120 χλμ./ώρα με kd              170
                                                                                 Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)
                                  θα δυσκολέψει κάποιον που σκέφτε-              Βάρος με οδηγό (κιλά)             1.735
                                  ται να μεταπηδήσει από «συμβατικό»             Κατανάλωση (kWh/100 χλμ.)          14,8
                                                                                 Μέση εργοστασιακή WLTP
                                  σε ηλεκτρικό αυτοκίνητο, αφού έχει             Μέση Δοκιμής                       15,3
                                  ικανοποιητική  αυτονομία  παρά  τη             Εργοστασιακή αυτονομία (χλμ.)      419
                                                                                                                    340
                                  σχετικά μικρή χωρητικότητα της μπα-            Μέση αυτονομία δοκιμής (χλμ.)   5,75 ώρες
                                                                                 Χρόνος φόρτισης σε wallbox (11 kW)
                                  ταρίας του.   v                                Χρόνος φόρτισης σε ταχυφορτιστή  30 λεπτά (10-80%)
                                                                                 Τιμή με επιδότηση (από)          36.800



                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 98




          #e-agora-themata_04_2025 internet.indd   98                                                             31/3/2025   4:24:45 µµ
   93   94   95   96   97   98   99   100   101   102   103