Page 104 - 05_2025
P. 104

n n n                          n ΔΟΚΙΜΗ KGM Torres EVX 207 PS 73,4 kWh





































               Μήκος που         λά προοδευτική, χωρίς την «εκρηκτικότητα»  ή  λειτουργία  οδήγησης  μόνο  με  το  πεντάλ
               αγγίζει τα 4,71   άλλων ηλεκτρικών μοντέλων, κάτι που κά- γκαζιού. Η λειτουργία One Pedal ενεργοποιεί-
               μέτρα.
                                 νει την οδήγηση πιο ξεκούραστη και φιλική. ται εύκολα μέσω των paddles πίσω από το τι-
                                   Σε ταξίδι, κρατά χαμηλά επίπεδα θορύβου,   μόνι και λειτουργεί άψογα στην πόλη.
                                 τόσο από το δρόμο όσο και από τον αέρα, πα-
                                 ρά το ύψος και την κάθετη σχεδίασή του. Εί-  Πραγματική αυτονομία μεγα-
                                 ναι  ένα  αυτοκίνητο  που  σε  ταξιδεύει  ευχά- λύτερη των 400 χλμ., φορτίζει

                                 ριστα, ενώ μας εξέπληξε ευχάριστα και στις   σε ταχυφορτιστή από 10% σε
                                 αστικές μετακινήσεις, χάρη στον μικρό κύκλο
                                 στροφής των μόλις 10,8 μέτρων. Σε πιο σβέλ-  80% σε 37 λεπτά.
                                 τους ρυθμούς, δεν ενθουσιάζει με ακρίβεια ή    Καταλήγοντας  σε  αυτό  που  θα  απασχο-
                                 σπορ αίσθηση. Το τιμόνι δεν προσφέρει ιδιαί- λήσει  όλους  όσους  ενδιαφέρονται  για  ένα
                                 τερη πληροφόρηση και σε απότομες αλλαγές     ηλεκτρικό αυτοκίνητο, οι μπαταρίες συνολι-
                                 πορείας το πίσω μέρος μπορεί να γλιστρήσει   κής χωρητικότητας 73,4 kWh της BYD χαρί-
                                 πριν επέμβουν τα ηλεκτρονικά και το σταθερο-  ζουν ικανοποιητική αυτονομία στο μοντέλο.
                                 ποιήσουν. Παρόλα αυτά δεν πρόκειται για κά-  Στον αστικό κύκλο της Αθήνας, είναι ιδιαί-
                                 τι επικίνδυνο. Αν και δεν υπάρχει ακόμα βαθ-  τερα οικονομικό, αφού χωρίς ιδιαίτερο μέ-
                                 μολόγηση στο EuroNCAP για το συγκεκριμένο
                                 μοντέλο, θεωρούμε πως με βάση το συγγε-      τρο στο γκάζι «καίει» 13 kWh/100 χλμ. Αυ-
                                 νικό Korando, που έχει αποσπάσει καλή αξι-   τό μεταφράζεται σε παραπάνω από 550 χλμ.
                                 ολόγηση, είναι λογικό να περιμένουμε παρό-   αυτονομίας. Σε μεικτό κύκλο η κατανάλωση
                                 μοιο ή και καλύτερο επίπεδο ασφάλειας από    κυμαίνεται  κοντά  στις  17,5  kWh/100  χλμ.,
                                 το Torres, δεδομένης της στιβαρότητάς του. Τέ-  συνεπώς  η  μέση  αυτονομία  του  μοντέλου
                                 λος, ο τομέας της επιβράδυνσης έχει μελετη-  υπολογίζεται κοντά στα 420 χλμ. Δεδομένου
                                 θεί σε βάθος. Υπάρχουν τρία επίπεδα ανάκτη- του μεγέθους του, η αυτονομία αυτή κρίνεται
                                 σης ενέργειας, ακόμη και αυτόματη λειτουργία  ιδιαίτερα καλή, ενώ ουσιαστική σε αυτόν τον   S


                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 104




          #e-agora-themata_05_2025 internet.indd   104                                                           30/4/2025   12:22:02 µµ
   99   100   101   102   103   104   105   106   107   108   109