Page 74 - 05_2025
P. 74

n n n                           n ΔΟΚΙΜΗ Cupra Formentor VZ 4DRIVE 333 PS







































               Στο δρόμο,        εντυπωσιακό χρόνο για ένα αμιγώς βεν- αστικό  κύκλο,  σε  συνθήκες  ταξιδιού,  το
               έχει              ζινοκίνητο μικρομεσαίο SUV. Ακόμα και  Formentor VZ θα κάψει 8,6 λτ./100 χλμ.,
               εξαιρετική
               συμπεριφορά,      μετά τα 100 χλμ./ώρα, εννοείται πως συ- κινούμενο με ταχύτητα κοντά στα 100 χλμ./
               που σε            νεχίζει να επιταχύνει με σχεδόν αμείωτο  ώρα. Κάπως έτσι, η μέση κατανάλωση κατά
               συνθήκες          ρυθμό, με το 80-120 χλμ./ώρα να συμ- την διάρκεια των δοκιμών μας υπολογίστη-
               πίεσης σε
               κάνει να          βαίνει μέσα σε 3 δλ. Και οι δύο χρόνοι  κε στα 15,8 λτ. «Τσουχτερή», αλλά ξεχνιέ-
               αναρωτιέσαι       αποτελούν τους μικρότερους που έχου- ται με κάθε βύθιση του πεντάλ γκαζιού.
               αν εξακο-         με μετρήσει στην κατηγορία των μικρο-          Κάνοντας και πάλι αναφορά στις μετρή-
               λουθείς να
               οδηγείς ένα       μεσαίων SUV και αποδεικνύουν τις ικα- σεις ευρυχωρίας του μικρομεσαίου SUV,
               SUV.              νότητες του μοντέλου. Στον δρόμο, έχει  η άνεση δεν είναι η κορυφαία της κατηγο-
                                 εξαιρετική συμπεριφορά, που σε συνθή- ρίας στα πίσω καθίσματα, χωρίς αυτό να
                                 κες πίεσης σε κάνει να αναρωτιέσαι αν  σημαίνει ότι είναι στενό, πόσο μάλλον για
                                 εξακολουθείς να οδηγείς ένα SUV. Κα- ένα  SUV  κουπέ  προδιαγραφών.  Αντιθέ-
                                 θοριστικό ρόλο σε αυτό παίζει η ανάρ- τως, έκπληξη αποτελεί πως ο ελεύθερος
                                 τηση  DCC,  που  επιτρέπει  την  ρύθμι- χώρος για το κεφάλι των επιβατών (7 εκ.)

                                 ση  σκληρότητας  των  αμορτισέρ  «κατά  βρίσκεται κοντά στην μέση τιμή της κατη-
                                 το δοκούν» του οδηγού, ανάλογα με τις  γορίας, ενώ ο χώρος για τα πόδια δεν θα
                                 συνθήκες οδήγησής του.                       προβληματίσει  ακόμα  και  ψηλότερους.
                                   Όπως  αναμένεται,  αυτό  έρχεται  με  κό- Το  κάθισμα  στο  πίσω  μέρος  είναι  σχετι-
                                 στος την υψηλή κατανάλωση καυσίμου. Ό  κά στενό (1,34 μ.), κάτι που θα παρατη-

                                 τετρακύλινδρος δίλιτρος TSI αποδεικνύεται  ρηθεί μόνο σε περίπτωση που τρεις μεγα-
                                 «λαίμαργος» στην πόλη, σημειώνοντας κα- λόσωμοι επιβάτες κάτσουν εκεί. Ό χώρος
                                 τανάλωση 15,8 λτ./100 χλμ. Έξω από τον  αποσκευών  δεν  εντυπωσιάζει  σε  χωρη-
                                                                                                                         S

                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 74




          #e-agora-themata_05_2025 internet.indd   74                                                            30/4/2025   12:20:43 µµ
   69   70   71   72   73   74   75   76   77   78   79