Page 83 - 05_2025
P. 83
Honda HR-V e:HEV 131 PS n ΔΟΚΙΜΗ Honda HR-V e:HEV 131 PS
χλμ/ώρα; Όι απαντήσεις βρίσκονται στους Το σύστημα κε στα 18,5 εκατοστά. Ωστόσο, ο χώρος
e:HEV
παρακάτω πίνακες. αποτελείται για τα κεφάλια των πίσω είναι ο μικρό-
Ξεκινώντας από την κατανάλωση, το από έναν τερος ανάμεσα από τα υβριδικά μικρομε-
υβριδικό κινητήριο σύνολο του Honda HR- βενζινο- σαία SUV (2,5 εκατοστά), κάτι που ισχύει
V e:HEV πέτυχε τη χαμηλότερη επίδοση κινητήρα 1,5 και για τον ωφέλιμο όγκο του πορτ-μπα-
λίτρου και 2
εντός πόλης, μιας και καίει 3,5 λτ/100 χλμ. ηλεκτρο- γκάζ (335 λίτρα). Παρόλα αυτά, σύμφω-
Το μόνο που ξεπερνά αυτή την κατανάλω- κινητήρες με να με τους υπολογισμούς μας, στο πίσω
ση είναι τα plug-in υβριδικά μοντέλα, τα τη συνολική κάθισμα του Honda HR-V θα φιλοξενη-
απόδοση να
οποία όμως χρειάζονται φόρτιση σε πρίζα φτάνει τους θούν απροβλημάτιστα 3 ενήλικες επιβά-
προκειμένου να μπορούν να επιτυγχάνουν 131 ίππους. τες ύψους 1,80 μέτρων, μιας και αφενός
χαμηλά νούμερα, σε αντίθεση με το HR-V ο χώρος για τα πόδια είναι μπόλικος και
e:HEV που είναι αυτοφορτιζόμενο. αφετέρου το πλάτος του πίσω καθίσματος
Σε ταξίδι σε αυτοκινητόδρομο η κατανά- είναι 1,36 μέτρα.
λωση αυξάνεται στα 6,3 λτ/100 χλμ, ενώ Το υβριδικό σύνολο του Honda HR-V βα-
σε μικτό κύκλο οι μετρήσεις μας έδειξαν σίζεται σε έναν ατμοσφαιρικό βενζινοκινη-
5,5 λτ/100 χλμ, ένα νούμερο που είναι τήρα 1,5 λίτρων που αποδίδει 105 άλογα.
επίσης χαμηλότερο από τον μέσο όρο της Η συνδυαστική ισχύς είναι 131 ίπποι και
κατηγορίας. 253 Nm ροπής, νούμερα που αρκούν για
Στον τομέα της ευρυχωρίας, ο «αέ- να επιταχύνουν το βάρους 1.455 κιλών
ρας» για τα γόνατα των πίσω επιβατών αμάξωμα από στάση στα 100 χλμ/ώρα μέ-
είναι ανώτερος από τον μέσο όρο της σα σε 9,7 δευτερόλεπτα. Όι ρεπρίζ 80-120
κλάσης, και πιο συγκεκριμένα μετρήθη- χλμ/ώρα, δηλαδή η προσπέραση σε αυ-
S S
83 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ
#e-agora-themata_05_2025 internet.indd 83 30/4/2025 12:21:03 µµ