Page 104 - e-agora_THEMATA_06_2025
P. 104

n n n                          n ΔΟΚΙΜΗ Peugeot 3008 Hybrid e-DCS6 145 PS







































                                                                              κογενειακού SUV. Κάνει το 0-100 σε 10,2

                                                                              δλ., αλλά πιο ικανοποιητικός είναι ο χρό-
                                                                              νος επιτάχυνσης από τα 80 στα 120 χλμ./
                                                                              ώρα, σε 7,1 δλ. Αυτό αποδεικνύει πως το
                                                                              3008 προσπερνά με ασφάλεια, ακόμα κι
                                                                              από σχετικά μεγάλες ταχύτητες.
                                                                                Το 3008 Hybrid προσφέρει ήσυχη και

                                                                              άνετη οδήγηση, με το ηλεκτρικό σύστη-
                                                                              μα  να  λειτουργεί  αθόρυβα  στην  πόλη.
                                                                              Η  ανάρτηση  απορροφά  αποτελεσματικά
                                                                              τις ανωμαλίες του δρόμου, ενώ το ηλε-
               Η σιλουέτα        νουμε πως ο ηλεκτροκινητήρας συμβάλ-         κτρικό τιμόνι παρέχει ακριβή αίσθηση και
               του γαλλικού      λει σημαντικά ώστε τα νούμερα κατανάλω-      ευχάριστο βάρος. Η προσθήκη περίπου
               SUV έχει                                                       250  κιλών  λόγω  του  υβριδικού  συστή-
               εξελιχθεί σε      σης να παραμείνουν σχετικά χαμηλά. Σε
               αυτή ενός         αστικό κύκλο, σύμφωνα με τις μετρήσεις  ματος δεν επηρεάζει αρνητικά την ισορ-
               fastback          μας, καταφέρνει να καίει 6,8 λτ./100 χλμ.,  ροπία του οχήματος, ενώ η τοποθέτηση
               coupe, με
               αεροδυνα-         ενώ χαμηλή είναι και η κατανάλωσή του  της μπαταρίας χαμηλά βελτιώνει τη στα-
               μική, χαμηλή      σε ταξίδι, στα 5,5 λτ./100 χλμ. Έτσι, η μέ- θερότητα στις στροφές. Η ανάρτηση εί-
               γραμμή            ση κατανάλωσή του κατά την διάρκεια δο- ναι  εμφανώς  ρυθμισμένη  με  έμφαση
               οροφής.
                                 κιμών μας υπολογίστηκε στα 7,2 λτ./100  στην άνεση. Ακόμα και σε κακής ποιότη-
                                 χλμ. Τα παραπάνω νούμερα έρχονται χω- τας οδοστρώματα ή σαμαράκια, οι κρα-
                                 ρίς  περιορισμούς  στις  επιδόσεις,  καθώς  δασμοί  δεν  μεταφέρονται  έντονα  στην
                                 ανταποκρίνεται  στις  απαιτήσεις  ενός  οι- καμπίνα, με το σύστημα να «φιλτράρει»
                                                                                                                         S

                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 104




          #e-agora-themata_06_2025 internet.indd   104                                                           29/5/2025   12:08:33 µµ
   99   100   101   102   103   104   105   106   107   108   109