Page 113 - e-agora_THEMATA_06_2025
P. 113
SEAT Ibiza ECO TSI 115 PS n ΔΟΚΙΜΗ SEAT Ibiza ECO TSI 115 PS
κνύεται σχετικά οικονομικός ως αμιγώς Ο κινητήρας TSI αποδεικνύεται οικονομικός για την ιπ-
βενζινοκίνητος, αφού κατά την διάρκεια 1.0 ECO ποδύναμη του και δεδομένου ότι δεν υπο-
TSI των
της δοκιμής μας η μέση κατανάλωση υπο- 115 ίππων βοηθιέται από ήπια υβριδική τεχνολογία.
λογίστηκε στα 6,7 λτ./100 χλμ. αποτελεί μία Καίει 7,6 λτ./100 χλμ. στην πόλη, ενώ τα-
Στον τομέα της ευρυχωρίας, ανταποκρί- από τις πιο ξιδεύει με 5,2 λτ./100 χλμ. Σε μεικτό κύ-
νεται ικανοποιητικά και όπως γνωρίζαμε. ισορροπη- κλο οδήγησης, καταφέρνει να σημειώσει
μένες
Τα 12,5 εκ. περίσσιου χώρου για τα γόνα- επιλογές. μέση κατανάλωση 6,7 λτ./100 χλμ. Κι αυ-
τα των πίσω επιβατών επαρκούν ακόμα και τό χωρίς περιορισμούς στις επιδόσεις, με
για ψηλότερους, ενώ το φάρδος του πίσω τους χρόνους επιτάχυνσής του να κινού-
καθίσματος (1,36 μ.) θα επιτρέψει την εί- νται κοντά στον μέσο όρο της κατηγορίας.
σοδο τριών επιβατών για μικρές αποστά- Κάνει το 0-100 σε 9,7 δλ. και η προσπέρα-
σεις. Ακόμη, το πορτμπαγκάζ συνολικής ση από τα 80 στα 120 χλμ./ώρα συμβαίνει
χωρητικότητας 355 λτ. κρίνεται μεγάλο σε 9,5 δλ.
για την κατηγορία και θα φιλοξενήσει άνε- Στον δρόμο, η ανανεωμένη πλατφόρμα
τα όσες αποσκευές μπορεί να χρειαστεί και η βελτιωμένη ανάρτηση του προσφέ-
κανείς στην καθημερινότητά του. ρουν σταθερότητα και ευχάριστη αίσθηση.
Ας δούμε τα αναλυτικά αποτελέσματα Το τιμόνι είναι ακριβές και άμεσο, διευκο-
των μετρήσεων μας όσον αφορά την κα- λύνοντας τις γρήγορες μανούβρες, ενώ τα
τανάλωση, στην ευρυχωρία της καμπίνας φρένα ανταποκρίνονται αποτελεσματικά. Η
αλλά και τις επιδόσεις του Seat Ibiza ECO ποιότητα κύλισης βρίσκεται προς το ανώτε-
TSI 115 PS. ρο άκρο της κατηγορίας, με περιορισμένο
Ξεκινώντας αυτήν την φορά από την κα- θρόισμα και αεροδυναμικό θόρυβο, ακόμα
τανάλωση, ο «μικρός» 1.000άρης ECO και σε ταχύτητες ταξιδιού. Το Ibiza διατηρεί
S S
113ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ
#e-agora-themata_06_2025 internet.indd 113 29/5/2025 12:08:54 µµ