Page 113 - e-agora_THEMATA_06_2025
P. 113

SEAT Ibiza ECO TSI 115 PS                 n ΔΟΚΙΜΗ SEAT Ibiza ECO TSI 115 PS









































               κνύεται  σχετικά  οικονομικός  ως  αμιγώς     Ο κινητήρας      TSI αποδεικνύεται οικονομικός για την ιπ-
               βενζινοκίνητος,  αφού  κατά  την  διάρκεια       1.0 ECO       ποδύναμη του και δεδομένου ότι δεν υπο-
                                                                TSI των
               της δοκιμής μας η μέση κατανάλωση υπο-         115 ίππων       βοηθιέται από ήπια υβριδική τεχνολογία.
               λογίστηκε στα 6,7 λτ./100 χλμ.                αποτελεί μία     Καίει 7,6 λτ./100 χλμ. στην πόλη, ενώ τα-
                 Στον τομέα της ευρυχωρίας, ανταποκρί-        από τις πιο     ξιδεύει με 5,2 λτ./100 χλμ. Σε μεικτό κύ-
               νεται ικανοποιητικά και όπως γνωρίζαμε.        ισορροπη-       κλο οδήγησης, καταφέρνει να σημειώσει
                                                                 μένες
               Τα 12,5 εκ. περίσσιου χώρου για τα γόνα-        επιλογές.      μέση κατανάλωση 6,7 λτ./100 χλμ. Κι αυ-
               τα των πίσω επιβατών επαρκούν ακόμα και                        τό χωρίς περιορισμούς στις επιδόσεις, με

               για ψηλότερους, ενώ το φάρδος του πίσω                         τους χρόνους επιτάχυνσής του να κινού-
               καθίσματος (1,36 μ.) θα επιτρέψει την εί-                      νται κοντά στον μέσο όρο της κατηγορίας.
               σοδο τριών επιβατών για μικρές αποστά-                         Κάνει το 0-100 σε 9,7 δλ. και η προσπέρα-
               σεις.  Ακόμη,  το  πορτμπαγκάζ  συνολικής                      ση από τα 80 στα 120 χλμ./ώρα συμβαίνει
               χωρητικότητας  355  λτ.  κρίνεται  μεγάλο                      σε 9,5 δλ.
               για την κατηγορία και θα φιλοξενήσει άνε-                        Στον δρόμο, η ανανεωμένη πλατφόρμα
               τα  όσες  αποσκευές  μπορεί  να  χρειαστεί                     και η βελτιωμένη ανάρτηση του προσφέ-
               κανείς στην καθημερινότητά του.                                ρουν σταθερότητα και ευχάριστη αίσθηση.
                 Ας  δούμε  τα  αναλυτικά  αποτελέσματα                       Το τιμόνι είναι ακριβές και άμεσο, διευκο-
               των μετρήσεων μας όσον αφορά την κα-                           λύνοντας τις γρήγορες μανούβρες, ενώ τα

               τανάλωση, στην ευρυχωρία της καμπίνας                          φρένα ανταποκρίνονται αποτελεσματικά. Η
               αλλά και τις επιδόσεις του Seat Ibiza ECO                      ποιότητα κύλισης βρίσκεται προς το ανώτε-
               TSI 115 PS.                                                    ρο άκρο της κατηγορίας, με περιορισμένο
                 Ξεκινώντας αυτήν την φορά από την κα-                        θρόισμα και αεροδυναμικό θόρυβο, ακόμα
               τανάλωση,  ο  «μικρός»  1.000άρης  ECO                         και σε ταχύτητες ταξιδιού. Το Ibiza διατηρεί
  S                                                                                                                      S

                                                  113ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ




          #e-agora-themata_06_2025 internet.indd   113                                                           29/5/2025   12:08:54 µµ
   108   109   110   111   112   113   114   115   116   117   118