Page 123 - e-agora_THEMATA_06_2025
P. 123

Suzuki Swift Hybrid 4WD                     n ΔΟΚΙΜΗ Suzuki Swift Hybrid 4WD















































               ακινητοποιηθεί από τα 100 χλμ/ώρα, μια        Ο ατμοσφαι-      και η πολύ καλή περιφερειακή ορατότητα,
                                                                 ρικός
               απόσταση που είναι μεγαλύτερη από τον          κινητήρας       σε συνδυασμό με τα μαλακά πεντάλ, συμ-
               μέσο όρο της κατηγορίας.                       1,2 λίτρων      βάλλουν στη μεγάλη ευκολία χρήσης και
                                                              αποδίδει 82     στην πολύ καλή ευελιξία εντός της αστι-
               Υστερεί σε επιδόσεις, όμως                      άλογα και      κής «ζούγκλας». Το τελευταίο ενισχύεται

               είναι ευχάριστο και ανάλα-                    καίει 6 λτ/100   ακόμα  παραπάνω  από  τον  μικρό  κύκλο
                                                             χλμ σε μικτό
               φρο στο δρόμο                                    κύκλο.        στροφής που είναι 9,6 μέτρα, το μικρότε-
                                                                              ρο νούμερο από τα μοντέλα της κατηγορί-
                 Στο δρόμο, το Suzuki Swift είναι ευχάρι-                     ας που έχουμε δοκιμάσει. Η ανάρτηση θα
               στο, απόρροια του άμεσου συστήματος δι-                        απορροφήσει σωστά τις κακοτεχνίες του
               εύθυνσης και της ελαφρώς σφιχτής ρύθμι-                        δρόμου και δεν θα ενοχλήσει, ενώ στον
               σης της ανάρτησης. Παράλληλα, το βάρος                         αυτοκινητόδρομο το μοντέλο είναι ευθύ-
               που διατηρείται στα 1.072 κιλά (919 κιλά                       βολο.
               στο  προσθιοκίνητο)  προσδίδει  έναν  ανά-                       Η  εισαγωγική  έκδοση  εξοπλισμού  του
               λαφρο «χαρακτήρα» στο ιαπωνικό μικρό,                          Suzuki Swift είναι η GL, με την τιμή για το

               που παρά τη χαμηλή του ιπποδύναμη εί-                          τετρακίνητο μοντέλο να είναι 19.600 ευ-
               ναι fun to drive.                                              ρώ,  ένα  ποσό  που  κυμαίνεται  στο  μέσο
                 Αυτό δεν σημαίνει πως θα κουράσει στην                       όρο της κατηγορίας.
               πόλη, δηλαδή στις συνθήκες για τις οποίες                        Στον  εξοπλισμό  άνεσης  περιλαμβάνε-
               έχει εξελιχθεί. Όι «μαζεμένες» διαστάσεις                      ται air condition, εμπρός-πίσω ηλεκτρικά
  S                                                                                                                      S

                                                  123ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ




          #e-agora-themata_06_2025 internet.indd   123                                                           29/5/2025   12:09:44 µµ
   118   119   120   121   122   123   124   125   126   127   128