Page 61 - e-agora_THEMATA_06_2025
P. 61

n ΔΟΚΙΜΗ BYD ATTO 2 BEV 177 PS 47 kWh









































               μικρών ηλεκτρικών, κυρίως λόγω της πε-         Ο ηλεκτρο-      θερου χώρου. Αναμένεται να χωρέσει με
               ριορισμένης αυτονομίας του από την μικρή        κινητήρας      ευκολία τις αποσκευές που θα χρειαστούν
                                                             αποδίδει 177
               μπαταρία. Αν και η μέση κατανάλωση ρεύ-      ίππους και 290    κατά  την  καθημερινότητα,  εφόσον  λόγω
               ματος υπολογίστηκε στις 17,2 kWh, σε μι-       Nm ροπής.       χαμηλής  αυτονομίας  δεν  αναμένεται  να
               κτό  κύκλο  οδήγησης  θα  καταφέρει  στην                      χρησιμοποιηθεί για μακρινά ταξίδια.
               πραγματικότητα να διανύσει έως 270 χλμ.,
               δεσμεύοντας το να χρησιμοποιηθεί αυστη-                        Byd Atto 2. Τι βαθμό παίρ-
               ρά εντός πόλης. Όι επιδόσεις του βρίσκο-                       νει σε κατανάλωση, χώ-

               νται εκεί που θα περίμενε κανείς, αφού κά-                     ρους, επιδόσεις, εγγυήσεις.
               νει το 0-100 σε 8,6 δλ. Σβέλτο, χωρίς να
               εντυπωσιάζει ανάμεσα στα ηλεκτρικά μο-                           Ας  δούμε  τα  αναλυτικά  αποτελέσματα
               ντέλα. Σημαντικό είναι να αναφερθεί πως                        των μετρήσεων μας όσον αφορά την κα-
               η  τελική  ταχύτητα  περιορίζεται  στα  160                    τανάλωση ρεύματος, την ευρυχωρία στο
               χλμ./ώρα για την διατήρηση της ενέργειας.                      εσωτερικό, αλλά και τις επιδόσεις του BYD
                 Περνώντας  στο  εσωτερικό  του,  οι  χώ-                     ATTO 2 177 PS 47 kWh.
               ροι του είναι ικανοποιητικοί, κυρίως όσον                        Ξεκινώντας από την κατανάλωση ρεύμα-
               αφορά αυτόν για τα γόνατα των πίσω επι-                        τος, τα νούμερα βρίσκονται πάνω από τον
               βατών (16 εκ.), αφού αρκεί ακόμα και για                       μέσο όρο της κατηγορίας σε κάθε συνθή-

               ψηλότερους επιβάτες. Παρόλα αυτά, το πί-                       κη. Καίει 14,1 kWh/100 χλμ. στην πόλη και
               σω κάθισμα είναι σχετικά στενό, έχοντας                        21,5 kWh/100 χλμ. σε ταξίδι. Πάντως, η μέ-
               φάρδος τα 1,34 μ. Πάντως, το πορτμπα-                          ση κατανάλωση σε μικτό κύκλο οδήγησης
               γκάζ  ανταποκρίνεται  στις  απαιτήσεις  τις                    διαμορφώνεται ως 17,2 kWh/100 χλμ., κο-
               κατηγορίας, προσφέροντας 400 λτ. ελεύ-                         ντά στην μέση τιμή για τα μικρά ηλεκτρι-
  S                                                                                                                      S

                                                   61 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ




          #e-agora-themata_06_2025 internet.indd   61                                                            29/5/2025   12:06:19 µµ
   56   57   58   59   60   61   62   63   64   65   66