Page 61 - e-agora_THEMATA_06_2025
P. 61
n ΔΟΚΙΜΗ BYD ATTO 2 BEV 177 PS 47 kWh
μικρών ηλεκτρικών, κυρίως λόγω της πε- Ο ηλεκτρο- θερου χώρου. Αναμένεται να χωρέσει με
ριορισμένης αυτονομίας του από την μικρή κινητήρας ευκολία τις αποσκευές που θα χρειαστούν
αποδίδει 177
μπαταρία. Αν και η μέση κατανάλωση ρεύ- ίππους και 290 κατά την καθημερινότητα, εφόσον λόγω
ματος υπολογίστηκε στις 17,2 kWh, σε μι- Nm ροπής. χαμηλής αυτονομίας δεν αναμένεται να
κτό κύκλο οδήγησης θα καταφέρει στην χρησιμοποιηθεί για μακρινά ταξίδια.
πραγματικότητα να διανύσει έως 270 χλμ.,
δεσμεύοντας το να χρησιμοποιηθεί αυστη- Byd Atto 2. Τι βαθμό παίρ-
ρά εντός πόλης. Όι επιδόσεις του βρίσκο- νει σε κατανάλωση, χώ-
νται εκεί που θα περίμενε κανείς, αφού κά- ρους, επιδόσεις, εγγυήσεις.
νει το 0-100 σε 8,6 δλ. Σβέλτο, χωρίς να
εντυπωσιάζει ανάμεσα στα ηλεκτρικά μο- Ας δούμε τα αναλυτικά αποτελέσματα
ντέλα. Σημαντικό είναι να αναφερθεί πως των μετρήσεων μας όσον αφορά την κα-
η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 160 τανάλωση ρεύματος, την ευρυχωρία στο
χλμ./ώρα για την διατήρηση της ενέργειας. εσωτερικό, αλλά και τις επιδόσεις του BYD
Περνώντας στο εσωτερικό του, οι χώ- ATTO 2 177 PS 47 kWh.
ροι του είναι ικανοποιητικοί, κυρίως όσον Ξεκινώντας από την κατανάλωση ρεύμα-
αφορά αυτόν για τα γόνατα των πίσω επι- τος, τα νούμερα βρίσκονται πάνω από τον
βατών (16 εκ.), αφού αρκεί ακόμα και για μέσο όρο της κατηγορίας σε κάθε συνθή-
ψηλότερους επιβάτες. Παρόλα αυτά, το πί- κη. Καίει 14,1 kWh/100 χλμ. στην πόλη και
σω κάθισμα είναι σχετικά στενό, έχοντας 21,5 kWh/100 χλμ. σε ταξίδι. Πάντως, η μέ-
φάρδος τα 1,34 μ. Πάντως, το πορτμπα- ση κατανάλωση σε μικτό κύκλο οδήγησης
γκάζ ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις τις διαμορφώνεται ως 17,2 kWh/100 χλμ., κο-
κατηγορίας, προσφέροντας 400 λτ. ελεύ- ντά στην μέση τιμή για τα μικρά ηλεκτρι-
S S
61 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ
#e-agora-themata_06_2025 internet.indd 61 29/5/2025 12:06:19 µµ