Page 105 - e-agora_THEMATA_07_2025
P. 105
Omoda 5 EV FWD 204 PS 64 kWh n ΔΟΚΙΜΗ Omoda 5 EV FWD 204 PS 64 kWh
Το Omoda 5 EV κινείται από έναν ηλε- Ηλεκτρο- Ξεκινώντας από τις επιδόσεις του, κατα-
κτροκινητήρα μόνιμου μαγνήτη τοποθε- κινητήρας φέρνει να επιταχύνει από τα 0-100 μέ-
τημένο στον εμπρός άξονα, με ισχύ 204 μόνιμου σα σε 8,6 δλ., χρόνος που κρίνεται κα-
μαγνήτη
ίππων και ροπή 340 Nm. Η ενέργεια πα- τοποθετημένος λός για τις απαιτήσεις της κατηγορίας.
ρέχεται από μια μπαταρία τεχνολογίας στον εμπρός Κι αυτό χωρίς να θυσιάζει την αυτονομία
LFP (λιθίου φωσφορικού σιδήρου) με άξονα, με ισχύ του, καθώς καταφέρνει να διανύσει 330
204 ίππων και
ωφέλιμη χωρητικότητα περίπου 61 kWh ροπή 340 Nm. χλμ. ταξιδεύοντας με ταχύτητα 120 χλμ./
(64 kWh συνολικά). Η ταχυφόρτιση DC ώρα σε αυτοκινητόδρομο. Εντός πόλης
υποστηρίζεται έως 80 kW, επιτρέποντας πάντως, μπορεί να κάνει σχεδόν 500
φόρτιση από 10% στο 80% σε περίπου χλμ. με μία φόρτιση. Η μέση κατανά-
30 λεπτά. Σε wallbox 11 kW AC, η πλή- λωση ρεύματος υπολογίζεται στις 16,4
ρης φόρτιση ολοκληρώνεται σε περίπου kWh/100 χλμ., ένα πολύ καλό νούμερο
6 ώρες. ανάμεσα στα υπόλοιπα ηλεκτρικά οικο-
Ας δούμε τον επόμενο πίνακα που συ- γενειακά SUV.
νοψίζει τους κύριους τομείς αξιολόγησης Όσον αφορά την ευρυχωρία του, ο χώ-
αλλά και αναφέρει την συνολική βαθμο- ρος μπροστά από τα γόνατα των πίσω επι-
λογία που κατάφερε να συγκεντρώσει το βατών (17 εκ.) και το φάρδος του πίσω
Omoda 5 EV 204 PS 64 kWh. καθίσματος (1,36 μ.) το τοποθετούν κο-
Συνολικά, το Omoda 5 EV κατάφερε ντά στον μέσο όρο της κατηγορίας. Με λί-
να συγκεντρώσει την βαθμολογία 89%, γα λόγια, θα φιλοξενήσει με άνεση τρεις,
μία από τις μεγαλύτερες στην κατηγο- ακόμα και ψηλούς στο πίσω μέρος. Το
ρία των ηλεκτρικών μικρομεσαίων SUV. πορτμπαγκάζ, από την άλλη, έχοντας το
S S
105ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ
#e-agora-themata_07_2025 internet.indd 105 30/6/2025 9:21:34 µµ