Page 19 - e-agora_THEMATA_07_2025
P. 19
n ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
στό, η βασική διαφορά ανάμεσα στο Q3 είτε στη μεταφορά αποσκευών.
και την έκδοση Sportback εντοπίζεται στο Βενζίνη, diesel και Plug-in
πίσω μέρος, όπου το δεύτερο υιοθετεί τη
γνώριμη κεκλιμένη γραμμή οροφής και υβριδικό έως 272 άλογα
μια πιο έντονη αεροτομή, προσδίδοντας Το νέο Q3 Sportback θα έχει στην γκά-
πιο δυναμικό χαρακτήρα στο αμάξωμα. μα τους τα κινητήρια σύνολα του Q3. Θυ-
Μικρότερο πορτμπαγκάζ μίζουμε πως το νέο Q3 προσφέρεται με
δύο κινητήρες εσωτερικής καύσης και μία
από το Q3, αλλά με τις ίδιες plug-in hybrid επιλογή. Η βάση της γκά-
τεχνολογίες στην καμπίνα μας είναι ο τετρακύλινδρος βενζινοκινη-
τήρας 1.5 TFSI με ήπια υβριδική τεχνο-
Το εσωτερικό του Q3 Sportback προ- λογία 48V και 150 ίππους, εξοπλισμένος
έρχεται σε μεγάλο βαθμό από το στάνταρ με αυτόματο κιβώτιο S tronic 7 σχέσεων
Q3, με μικρές διαφοροποιήσεις που σχε- και σύστημα Cylinder on Demand για μέ-
τίζονται κυρίως με τους χώρους. Συγκε- γιστη οικονομία καυσίμου. Ακολουθεί, η
κριμένα, η κεκλιμένη οροφή περιορίζει diesel έκδοση του 2λίτρου TDI, η οποία
τον διαθέσιμο χώρο για το κεφάλι των πί- έρχεται με επίσης 150 ίππους και ροπή
σω επιβατών, ενώ και ο χώρος αποσκευ- 360 Nm. Τέλος, υπάρχει το νέο Plug-in
ών είναι ελαφρώς μειωμένος, με τη συ- υβριδικό Audi Q3 e-hybrid με συνολική
νολική χωρητικότητα να κυμαίνεται κάτω ισχύ 272 ίππων και ροπή 400 Nm. Η εν-
από τα 1.386 λίτρα. Όπως και στο Q3, έτσι σωματωμένη μπαταρία υψηλής τάσης
και στην έκδοση Sportback το πίσω κά- 25,7 kWh προσφέρει έως 120 χιλιόμετρα
θισμα θα είναι συρόμενο, επιτρέποντας ηλεκτρικής αυτονομίας (WLTP) και υπο-
στον οδηγό να ρυθμίσει τον διαθέσιμο χώ- στηρίζει φόρτιση DC έως 50 kW – επα-
ρο ανάλογα με τις ανάγκες – είτε δίνοντας ναφόρτιση από 10% σε 80% σε λιγότερο
προτεραιότητα στην άνεση των επιβατών από 30 λεπτά. v
19 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ
#e-agora-themata_07_2025 internet.indd 19 30/6/2025 9:18:17 µµ