Page 41 - e-agora_THEMATA_07_2025
P. 41

Ford Puma                                 n ΑΞΙΖΕΙ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥ; Ford Puma



               της μάρκας, με την τιμή του να ξεκινάει                        κή, όμως, είναι η κατανάλωσή του σε τα-
               από τα 23.647 ευρώ. Από την αρχή, απέ-                         ξίδι, αφού εκεί καίει μόνο 4,2 λτ./100 χλμ.
               σπασε θετικά σχόλια από τον ειδικό τύπο,                       και καθίσταται ως το πιο οικονομικό μικρό
               αλλά και τους κατόχους, για την εξαιρετι-                      SUV  σε  ανοιχτό  δρόμο.  Έχοντας  ρεζερ-
               κή οδηγική συμπεριφορά του, την οποία                          βουάρ 42 λτ., λοιπόν, μπορεί να διανύσει
               διατηρεί ως και σήμερα, μετά την ανανέ-                        έως και 1.000 χλμ. με ένα γέμισμα, κάνο-
               ωση που δέχτηκε το 2024. Όδηγώντας το,                         ντάς το ιδανικό για ταξίδια. Εκεί θα χρησι-
               διαπιστώνει κανείς άμεσα πως καταφέρ-                          μεύσουν και η βελτιωμένη ηχομόνωση και
               νει να συνδυάσει δυναμική συμπεριφορά                          η άνετη λειτουργία της ανάρτησης σε χα-

               χωρίς να θυσιάζει την άνεση. Η ανάρτηση                        λαρές συνθήκες οδήγησης.
               του Puma έχει εξελιχθεί με στόχο να μει-                         Κάπως  έτσι,  η  πραγματική  μέση  κατα-
               ώνει την κλίση του αμαξώματος στις στρο-                       νάλωση διαμορφώνεται στα 6,5 λτ./100
               φές, επιτρέποντας γρήγορες αλλαγές κα-                         χλμ. και κρίνεται καλή για ένα βενζινοκί-
               τεύθυνσης  χωρίς  να  μεταφέρει  αίσθηση                       νητο μικρό SUV με μικρή ηλεκτρική υπο-
               αβεβαιότητας.                                                  βοήθηση.  Συνεπώς,  ο  μικρός  EcoBoost
                 Παράλληλα, το σύστημα διεύθυνσης εί-                         των 125 PS είναι μια εξαιρετική επιλογή
               ναι  ακριβές  και  παρέχει  καλό  feedback,                    για όσους αναζητούν έναν «ξύπνιο», οι-

               επιτρέποντας στον οδηγό να τοποθετήσει                         κονομικό και ευχάριστο στην οδήγηση κι-
               το αυτοκίνητο ακριβώς εκεί που επιθυμεί.                       νητήρα. Καταφέρνει να ισορροπεί μεταξύ
               Πρόκειται για το καλύτερο οδηγικά μικρό                        δυναμικότητας και οικονομίας, με αποτέ-
               SUV της αγοράς, με εύσημα για την ευε-                         λεσμα να ανταποκρίνεται τόσο σε δυνα-
               λιξία του. Ακόμη, οι 125 ίπποι και τα 170                      μική οδήγηση, καθημερινή χρήση, αλλά
               Nm ροπής από τον 1.000άρη υπερτροφο-                           και σε ταξίδια.
               δοτούμενο κινητήρα του χαρίζουν ελαστι-                                Διαθέτει το μεγαλύτε-
               κότητα  και  ικανοποιητικές  επιδόσεις  επι-
               τάχυνσης (0-100 σε 10 δλ.) για ένα μικρό                               ρο πορτμπαγκάζ της
               οικογενειακό αυτοκίνητο.                                       κατηγορίας (536 λτ.) και

                       Πετυχαίνει την χαμη-                                   πλούσιο εξοπλισμό από την

                       λότερη κατανάλωση                                      βασική

               σε ταξίδι (4,2 λτ./100 χλμ.),                                    Το Ford Puma δικαιολογεί την τιμή του
               κάνει 1.000 χλμ. με ένα                                        και με τις πρακτικές λύσεις που προσφέ-
                                                                              ρει στον τομέα της χρηστικότητας και του
               γέμισμα                                                        εξοπλισμού.  Ένα  από  τα  σημαντικότερα

                 Όι καλές επιδόσεις δεν είναι το μόνο χα-                     πλεονεκτήματά του είναι το μεγάλο πορ-
               ρακτηριστικό του ήπια υβριδικού 1.000άρη                       τμπαγκάζ του, το οποίο φτάνει τα 536 λτ.
               EcoBoost, καθώς ξεχωρίζει και με χαμη-                         –  μια  τιμή  που  το  καθιστά  πρωταθλητή

               λή κατανάλωση καυσίμου. Τα 7,3 λτ./100                         στην κατηγορία του, ξεπερνώντας ακόμα
               χλμ. (βάση των μετρήσεων μας) στην πόλη                        και μεγαλύτερα μοντέλα σε αποθηκευτική
               είναι ένα καλό νούμερο που κινείται στον                       ικανότητα. Το πορτμπαγκάζ του Puma δεν
               μέσο όρο της κατηγορίας. Πιο εντυπωσια-                        είναι μόνο μεγάλο σε χωρητικότητα, αλλά
  S                                                                                                                      S

                                                   41 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ
                                                   41
                                                   41


          #e-agora-themata_07_2025 internet.indd   41                                                             30/6/2025   9:18:42 µµ
   36   37   38   39   40   41   42   43   44   45   46