Page 64 - e-agora_THEMATA_07_2025
P. 64
n n n n ΠΡΩΤΗ ΟΔΗΓΗΣΗ Ford Puma Gen-E
Γνώριμο το εσωτερικό
του, με στοχευμένες
αλλαγές στον τομέα της
πρακτικότητας.
Ψηφιακός πίνακας οργάνων, στάνταρ στον βασικό Με την μεταφορά του επιλογέα ταχυτήτων πίσω από το τιμόνι,
εξοπλισμό. ελευθερώνεται χρήσιμος χώρος στην κεντρική κονσόλα.
εξελίσσεται σε GigaBox, με αποτέλεσμα Η Ford υπόσχεται τη χαμηλότε-
η συνολική χωρητικότητα του πορτμπα- ρη κατανάλωση ρεύματος (13,1
γκάζ του Puma Gen-E να φτάνει τα 523 kWh/100 χλμ.) και τον συντομό-
λτ. Εδώ προστίθεται και ο αποθηκευτικός τερο χρόνο φόρτισης 10-80%
χώρος κάτω από το μπροστινό καπό του
Puma (Frunk) των 43 λτ., που διαμορφώ- στην κατηγορία (23 λεπτά).
νει την συνολική χωρητικότητα αποσκευ- Το Puma Gen-E δεν διεκδικεί την πρω-
ών του Puma στα 566 λτ. Πρόκειται για το τιά μόνο στον τομέα της ευρυχωρίας, αλ-
μεγαλύτερο νούμερο στην αγορά των μι- λά φιλοδοξεί να μπει στην κορυφή της
κρών SUV. κατηγορίας όσον αφορά την κατανάλω-
S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 64
#e-agora-themata_07_2025 internet.indd 64 1/7/2025 2:41:08 µµ