Page 85 - e-agora_THEMATA_07_2025
P. 85
n ΔΟΚΙΜΗ Cupra Tavascan EV 4WD 340 PS 82 kWh
υπόσχεται η εμφάνισή του: έναν συνδυα- Είναι στιβαρό επιβατών (21 εκ. από τα μπροστινά καθί-
σμό δύναμης, ακρίβειας και σπορτίφ χα- στο πάτημα, σματα) είναι υπεραρκετός ακόμα και για
ρακτήρα, προσαρμοσμένο στην εποχή της με εξαιρετική ψηλούς, ενώ τα 6 εκ. πάνω από το κε-
σταθερότητα
ηλεκτροκίνησης. Παρά το ότι πρόκειται για και χαμηλό φάλι ενός ατόμου μέσου ύψους φανε-
ένα SUV, η αίσθηση που προσφέρει είναι κέντρο ρώνουν πως η κυρτή οροφή δεν δημι-
περισσότερο κοντά σε εκείνη ενός coupe. βάρους. ουργεί ουσιαστικό πρόβλημα. Ακόμη, το
Είναι στιβαρό στο πάτημα, με εξαιρετική φάρδος του πίσω καθίσματος (1,39 μ.),
σταθερότητα και χαμηλό κέντρο βάρους, αν και δεν ξεχωρίζει στην κατηγορία,
χάρη στην τοποθέτηση της μπαταρίας στο θα επιτρέψει την είσοδο τριών επιβα-
δάπεδο. Η ανάρτηση στην έκδοση VZ εί- τών με σχετική άνεση. Το πορτμπαγκάζ,
ναι ηλεκτρονικά ελεγχόμενη (DCC Sport) έχοντας χωρητικότητα 540 λτ., ανταπο-
και προσαρμόζεται συνεχώς στις συνθή- κρίνεται πλήρως στις απαιτήσεις της κα-
κες οδήγησης. Μπορεί να είναι άνετη στην τηγορίας και θα χωρέσει με ευκολία τις
καθημερινή χρήση, αλλά μεταμορφώνεται αποσκευές μίας οικογένειας.
όταν επιλεχθεί πιο σπορ ρύθμιση, κρατώ- Το εσωτερικό του Cupra Tavascan VZ
ντας το αμάξωμα ουδέτερο και περιορίζο- ξεχωρίζει για τη σχεδιαστική του ταυτότη-
ντας τις κλίσεις. Το τιμόνι είναι γρήγορο τα, που είναι τολμηρή, high-tech και ταυ-
και άμεσο, προσφέροντας καλή πληροφό- τόχρονα πιστή στο σπορ χαρακτήρα της
ρηση, ενώ η τετρακίνηση δουλεύει διακρι- μάρκας. Η πρώτη εντύπωση που αφήνει
τικά, χαρίζοντας σιγουριά ακόμη και όταν είναι αυτή ενός cockpit με έντονη συμμε-
πιεστεί σε κλειστές στροφές ή κακής ποιό- τρία, αν εξαιρεθεί η οθόνη που «κοιτάει»
τητας οδόστρωμα. ελαφρώς προς την πλευρά του οδηγού. Η
Περνώντας στο εσωτερικό του, η ευ- θέση οδήγησης είναι χαμηλή για την κα-
ρυχωρία του κρίνεται αρκετά καλή για τηγορία και η κεντρική κονσόλα μοιάζει
ένα coupe-SUV με σπορτίφ προσανατο- να αιωρείται ανάμεσα στους δύο εμπρός
λισμό. Ό χώρος για τα γόνατα των πίσω επιβάτες. Αυτή η εντυπωσιακή δομή, η
S S
85 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ
#e-agora-themata_07_2025 internet.indd 85 30/6/2025 9:20:56 µµ