Page 112 - e-agora_THEMATA_09_2025
P. 112
n n n n ΔΟΚΙΜΗ MINI Aceman SE
Στο κέντρο του εμπρόσθιου
προβόλου βρίσκεται η
οβάλ μάσκα, με την επάνω
γρίλια να είναι κλειστή
λόγω εξηλεκτρισμού,
ενώ εκατέρωθεν
αυτής συνα-
ντούμε τα μονά
φανάρια.
απορροφά ακόμα καλύτερα τις κακοτεχνί-
ες του δρόμου, χωρίς να χάνει τη σπορτίφ
της αίσθηση.
Σε αυτοκινητόδρομο το ηλεκτρικό
crossover διαθέτει υψηλή ποιότητα κύλι-
σης και είναι σταθερό, τόσο στην ευθεία
όσο και σε καμπές. Η καμπίνα είναι καλά
ηχομονωμένη και δεν επιτρέπει σε εξω-
τερικούς ενοχλητικούς θορύβους να ει-
σχωρήσουν. Αξίζει να αναφέρουμε πως
αν κάποιος θέλει να απενεργοποιήσει τον
Ο χώρος τουργία αντίστοιχη ενός παραδοσιακού προειδοποιητικό ήχο παραβίασης του ορί-
αποσκευών μπλοκέ διαφορικού. ου κυκλοφορίας -κάτι που είναι υποχρεω-
έχει ωφέλιμο Σε αστικές συνθήκες το MINI Aceman τικό να υπάρχει σε όλα τα καινούργια αυ-
όγκο 300 τοκίνητα εντός της Ευρωπαϊκής Ένωσης
λίτρα, δηλαδή διακρίνεται από καλή ευελιξία, τόσο στην
90 παραπάνω κίνηση εντός πόλης όσο και στο παρκάρι- και ενεργοποιείται ξανά κάθε φορά που
από το σμα, με το τελευταίο να μπορεί προαιρε- επανεκκινούμε το αυτοκίνητο- αρκεί απλά
Cooper.
τικά να γίνει και εντελώς αυτόματα, με το το παρατεταμένο πάτημα του κουμπιού
αυτοκίνητο να παίρνει πλήρως τον έλεγ- «SET» στο τιμόνι, γεγονός που δίνει έξτρα
χο τόσο στην κίνηση εμπρός-πίσω, όσο πόντους ευχρηστίας.
και στην περιστροφή του τιμονιού. Σε σχέ- Το MINI Aceman SE έχει τιμή που ξεκι-
ση με το Cooper, η ανάρτηση του Aceman νά από τα 39.450 ευρώ, χωρίς να λαμβά-
S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 112
#e-agora-themata_09_2025.indd 112 29/8/2025 5:09:04 µµ