Page 48 - e-agora_THEMATA_09_2025
P. 48
n n n n ΔΟΚΙΜΗ BMW 120
Τα εμπρός «νεφρά» της
BMW Σειράς 1 δεν είναι
υπερβολικά σε μέγεθος, ενώ
εκατέρωθεν αυτών τα LED
φωτιστικά σώματα
είναι λεπτά και
«τραβηγμένα»
διαγώνια.
ναι 7,7 λτ/100 χλμ. Σε κίνηση αποκλειστι- το sport mode, δίνοντας μια επιπλέον μι-
κά εντός πόλης οι μετρήσεις μας έδειξαν κρή ώθηση από τον ηλεκτροκινητήρα.
7,2 λτ/100 χλμ, ενώ στο ταξίδι η κατανά- Η δυναμική συμπεριφορά δεν αφορά τις
λωση μειώθηκε στα 4,9 λτ/100 χλμ. ευθείες ωστόσο, αλλά τις στροφές. Εκεί η
BMW 120 θα αφήσει τον οδηγό της ασπρο-
Δυναμική στο δρόμο, η πρόσωπο, ειδικά με το M Sport πακέτο
BMW 120 θα προσφέρει που έχει μεγαλύτερα ζαντολάστιχα και την
οδηγική ευχαρίστηση προσαρμοστική ανάρτηση M, η οποία αφε-
νός φέρνει το αμάξωμα κατά 8 χιλιοστά
Ένα από τα συστατικά που μπόλιαζε ανέ- πιο κοντά στο έδαφος και αφετέρου διαθέ-
καθεν η BMW στα μοντέλα της είναι η τει πιο σφιχτές ρυθμίσεις, ενώ παράλληλα
sport συμπεριφορά στο δρόμο. Αυτό ισχύ- μπορεί να μεταβάλλει την απόσβεσή της
ει και στην περίπτωση της 120. Αν και ει- αναλόγως των οδηγικών συνθηκών. Πα-
σαγωγικός, ο κινητήρας είναι δυνατός και ράλληλα, η μπάρα θόλων εμπρός «δένει»
εύρωστος, με τα 170 άλογα να επιταχύ- ακόμα παραπάνω το ήδη άκαμπτο πλαίσιο,
νουν αβίαστα το αμάξωμα και τις αλλαγές και δημιουργεί μια «μονοκόμματη» αίσθη-
ταχυτήτων να είναι γρήγορες και ομαλές. ση που σου επιτρέπει να πιέσεις την 120
Κρατώντας πατημένο για λίγο το αριστε- σε στριφτερό, επαρχιακό δρόμο.
ρό paddle, ο εγκέφαλος του αυτοκινήτου Επιπλέον «βέλη» στην οδηγική φαρέτρα
ενεργοποιεί τη λειτουργία «boost», που είναι η αρχιτεκτονική της ανάρτησης (γό-
διαρκεί για 10 δευτερόλεπτα, επιλέγει τό- νατα MacPherson εμπρός και πολλαπλοί
σο την ιδανική σχέση στο κιβώτιο όσο και σύνδεσμοι πίσω), το άμεσο σύστημα διεύ-
S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 48
#e-agora-themata_09_2025.indd 48 29/8/2025 5:05:48 µµ