Page 48 - e-agora_THEMATA_09_2025
P. 48

n n n                                        n ΔΟΚΙΜΗ BMW 120



               Τα εμπρός «νεφρά» της
               BMW Σειράς 1 δεν είναι
               υπερβολικά σε μέγεθος, ενώ
               εκατέρωθεν αυτών τα LED
               φωτιστικά σώματα
               είναι λεπτά και
               «τραβηγμένα»
               διαγώνια.


























                                  ναι 7,7 λτ/100 χλμ. Σε κίνηση αποκλειστι- το sport mode, δίνοντας μια επιπλέον μι-
                                  κά εντός πόλης οι μετρήσεις μας έδειξαν  κρή ώθηση από τον ηλεκτροκινητήρα.
                                  7,2 λτ/100 χλμ, ενώ στο ταξίδι η κατανά-      Η δυναμική συμπεριφορά δεν αφορά τις
                                  λωση μειώθηκε στα 4,9 λτ/100 χλμ.           ευθείες ωστόσο, αλλά τις στροφές. Εκεί η
                                                                              BMW 120 θα αφήσει τον οδηγό της ασπρο-
                                  Δυναμική στο δρόμο, η                       πρόσωπο,  ειδικά  με  το  M  Sport  πακέτο

                                  BMW 120 θα προσφέρει                        που έχει μεγαλύτερα ζαντολάστιχα και την
                                  οδηγική ευχαρίστηση                         προσαρμοστική ανάρτηση M, η οποία αφε-
                                                                              νός  φέρνει  το  αμάξωμα  κατά  8  χιλιοστά
                                   Ένα από τα συστατικά που μπόλιαζε ανέ-     πιο κοντά στο έδαφος και αφετέρου διαθέ-
                                  καθεν  η  BMW  στα  μοντέλα  της  είναι  η   τει πιο σφιχτές ρυθμίσεις, ενώ παράλληλα
                                  sport συμπεριφορά στο δρόμο. Αυτό ισχύ-     μπορεί  να  μεταβάλλει  την  απόσβεσή  της
                                  ει και στην περίπτωση της 120. Αν και ει-   αναλόγως  των  οδηγικών  συνθηκών.  Πα-

                                  σαγωγικός, ο κινητήρας είναι δυνατός και    ράλληλα, η μπάρα θόλων εμπρός «δένει»
                                  εύρωστος, με τα 170 άλογα να επιταχύ-       ακόμα παραπάνω το ήδη άκαμπτο πλαίσιο,
                                  νουν αβίαστα το αμάξωμα και τις αλλαγές  και δημιουργεί μια «μονοκόμματη» αίσθη-
                                  ταχυτήτων να είναι γρήγορες και ομαλές.  ση που σου επιτρέπει να πιέσεις την 120
                                  Κρατώντας πατημένο για λίγο το αριστε- σε στριφτερό, επαρχιακό δρόμο.
                                  ρό paddle, ο εγκέφαλος του αυτοκινήτου        Επιπλέον «βέλη» στην οδηγική φαρέτρα

                                  ενεργοποιεί  τη  λειτουργία  «boost»,  που  είναι η αρχιτεκτονική της ανάρτησης (γό-
                                  διαρκεί για 10 δευτερόλεπτα, επιλέγει τό- νατα MacPherson εμπρός και πολλαπλοί
                                  σο την ιδανική σχέση στο κιβώτιο όσο και  σύνδεσμοι πίσω), το άμεσο σύστημα διεύ-
                                                                                                                         S

                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 48




          #e-agora-themata_09_2025.indd   48                                                                      29/8/2025   5:05:48 µµ
   43   44   45   46   47   48   49   50   51   52   53