Page 66 - e-agora_THEMATA_09_2025
P. 66

n n n                    n ΔΟΚΙΜΗ Cupra Terramar 1.5 TSI VZ DSG eHybrid 272 PS






































                                                                                             Το εσωτερικό του αποπνέει
                                                                                                   ταυτόχρονα σπορ και
                                                                                              εκλεπτυσμένο χαρακτήρα.


                                                                              γία 88%. Ξεκινώντας από την κατανά-
                                                                              λωση  καυσίμου,  η  μέση  που  υπολογί-
                                                                              στηκε  κατά  την  διάρκεια  δοκιμής  μας
                                                                              είναι 6,8 λτ./100 χλμ., ένα πολύ καλό

                                                                              νούμερο  για  ένα  SUV  272  ίππων.  Βέ-
                                                                              βαια,  αν  μπαίνει  συχνά  στην  πρίζα,
                                                                              μπορεί  να  κινείται  μόνιμα  και  ως  αμι-
                                                                              γώς  ηλεκτρικό,  ρίχνοντας  περαιτέρω
                                                                              το νούμερο κατανάλωσης. Η ισχύς βο-
                                                                              ηθάει σημαντικά τις επιδόσεις του, κα-
                                                                              θώς το Cupra των σχεδόν 2 τόνων επι-
                                                                              ταχύνει από τα 0 στα 100 χλμ./ώρα σε

               Η εκκίνηση        από  υφές  που  αποπνέουν  στιβαρότη-        7,5 δλ. Για το βάρος του, ικανοποιητική
               του κινητήρα      τα  αλλά  και  πολυτέλεια,  με  διακριτικές   είναι  και  η  απόσταση  φρεναρίσματος,
               και η επιλογή     χαλκοκόκκινες  λεπτομέρειες  να  υπο-        αφού ακινητοποιείται από αυτήν την τα-
               οδηγικού                                                       χύτητα σε 35,6 μ.
               προφίλ            γραμμίζουν την ταυτότητα της Cupra. Η
               γίνονται από      ευρυχωρία στο εσωτερικό είναι αισθητή,         Περνώντας στους χώρους του, όπως εί-
               κουμπιά στο       τόσο εμπρός όσο και πίσω, κάτι που επα-      ναι φυσικό οδηγός και συνοδηγός δεν θα
               τιμόνι.           ληθεύεται από τις μετρήσεις μας.             αντιμετωπίσουν κανένα πρόβλημα να βο-

                                   Αρχικά,  το  Cupra  Terramar  eHybrid  λευτούν,  ανεξαρτήτως  ύψους.  Στο  πίσω
                                 κατάφερε να σημειώσει την βαθμολο-           μέρος, τα 19 εκ. απόστασης μεταξύ των
                                                                                                                         S

                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 66




          #e-agora-themata_09_2025.indd   66                                                                      29/8/2025   5:06:38 µµ
   61   62   63   64   65   66   67   68   69   70   71