Page 88 - e-agora_THEMATA_09_2025
P. 88

n n n                                        n ΔΟΚΙΜΗ Ford BlueCruise











































               Όλοι οι           λον από την θέση του οδηγού – το πόσο  τικούς  θορύβους  και  προειδοποίησεις),
               κάτοχοι           κοντά βρισκόμαστε σε ένα μέλλον χωρίς  το BlueCruise μπορεί να λειτουργεί μό-
               Mustang
               Mach-E που        τιμόνι.                                      νιμα χωρίς χέρια χάρη σε ένα εξελιγμέ-
               διαθέτουν τις       Όυσιαστικά,  το  Ford  BlueCruise  είναι  νο  σύστημα  παρακολούθησης  του  οδη-
               απαραίτητες       ένα  σύστημα  αυτόνομης  οδήγησης  επι- γού που ελέγχει την προσοχή του μέσω
               τεχνικές          πέδου 2 (σύμφωνα με την κατάταξη της  κάμερας.
               προδιαγραφές
               μπορούν να        SAE),  το  οποίο  επιτρέπει  στον  οδηγό  να
               ενεργο-           αφαιρέσει τα χέρια του από το τιμόνι σε      Αυξομείωση ταχύτητας, αλ-
               ποιήσουν          συγκεκριμένες  συνθήκες,  διατηρώντας  λαγή και διατήρηση λωρίδας,
               την δωρεάν
               δοκιμαστική       όμως  την  ευθύνη  παρακολούθησης  του       ακινητοποίηση και εκκίνηση,
               περίοδο 90        δρόμου.  Δεν  πρόκειται  για  ένα  πλήρως
               ημερών.           αυτόνομο σύστημα, αλλά για μια τεχνολο-      όλα από το αυτοκίνητο

                                 γία που εξαλείφει την κόπωση στις μεγά-        Η χρήση του BlueCruise είναι εξαιρετι-
                                 λες  διαδρομές,  προσφέροντας  ξεκούρα- κά απλή και φιλική προς τον οδηγό. Αρ-
                                 στη και ασφαλή οδήγηση.                      χικά,  ενεργοποιείται  μέσω  του  γνωστού
                                   Με πολύ απλά λόγια, ο βασικός σκοπός  συστήματος Adaptive Cruise Control της
                                 του BlueCruise είναι να αυξήσει την άνε- Ford με λειτουργία εκκίνησης από στάση
                                 ση και την ασφάλεια σε ταξίδια μεγάλων  και  ακινητοποίησης  (Stop  &  Go)  και  του
                                 αποστάσεων, μειώνοντας την ανάγκη συ- συστήματος  διατήρησης  λωρίδας  (Lane

                                 νεχούς παρέμβασης του οδηγού. Σε αντί- Centering). Όταν το όχημα εντοπίσει ότι κι-
                                 θεση  με  άλλα  συστήματα  που  απαιτούν  νείται σε εγκεκριμένο δρόμο (Blue Zone),
                                 περιοδική επαφή με το τιμόνι (με ενοχλη- εμφανίζεται  ένδειξη  στον  πίνακα  οργά-
                                                                                                                         S

                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 88




          #e-agora-themata_09_2025.indd   88                                                                      29/8/2025   5:07:53 µµ
   83   84   85   86   87   88   89   90   91   92   93