Page 113 - e-agora_THEMATA_10_2025
P. 113
Smart #1 EV RWD 272 PS 66 kWh n ΔΟΚΙΜΗ Smart #1 EV RWD 272 PS 66 kWh
ενώ το πίσω κάθισμα φάρδους 1,36 μ. θα Αποδίδει 272 χλμ. που μεταφράζεται σε 450 χλμ. αυτο-
επιτρέψει την άνετη είσοδο δύο ενηλίκων ή ίππους (0- νομίας, ενώ σε ταξίδι 21,8 kWh/100 χλμ.,
100 σε 6,3
τριών μικρόσωμων επιβατών. Παρόλα αυτά, δλ.) και βγάζει αρκετό για 282 χλμ. Όπως προαναφέρθη-
το πορτμπαγκάζ του είναι από τα μικρότερα 450 χλμ. στην κε, η μέση κατανάλωση σε μεικτό κύκλο
της κατηγορίας (323 λτ.), χωρίς αυτό να ση- πόλη. υπολογίστηκε στις 17,5 kWh/100 χλμ.,
μαίνει ότι δεν θα χωρέσει τα απαραίτητα για συνεπώς 355 χλμ. μέσης αυτονομίας.
τις καθημερινές μετακινήσεις. Προχωρώντας στις επιδόσεις του, τα 6,3
δλ. για το 0-100 και τα 3,8 δλ. για το 80-120
Smart #1. Τι βαθμό παίρνει χλμ./ώρα φανερώνουν ότι λίγοι θα καταφέ-
σε κατανάλωση, χώρους, ρουν να αξιοποιήσουν πλήρως το «γκάζι»
επιδόσεις, εγγυήσεις. του. Άλλωστε, είναι παραπάνω από αρκετό
για την κίνηση της πόλης. Πάντως, δεν έχει
Ας δούμε τα αναλυτικά αποτελέσματα θυσιάσει καθόλου τον τομέα της άνεσης. Τα
των μετρήσεων μας όσον αφορά την κα- τρία οδηγικά προφίλ (Eco, Comfort, Sport)
τανάλωση, στην ευρυχωρία της καμπίνας, μεταφέρουν ουσιαστική διαφορά στον τρό-
αλλά και τις επιδόσεις του smart #1 272 πο κίνησης ενώ η λειτουργία S-Pedal είναι
PS RWD 66 kWh. αρκετά βοηθητική επιτρέποντας την οδήγη-
Ξεκινώντας από την κατανάλωση ρεύ- ση με ένα πεντάλ.
ματος, όπως φανερώνουν οι μετρήσεις, ο Όι χώροι στην καμπίνα είναι επίσης ικα-
ηλεκτροκινητήρας «καίει» ρεύμα σε φυσι- νοποιητικοί, με αυτούς για τους πίσω επι-
ολογικά επίπεδα για την κατηγορία με τις τι- βάτες να ξεχωρίζουν. Προσφέρει τον
μές να πλησιάζουν τον μέσο όρο. Στην πό- περισσότερο χώρο στην κατηγορία των μι-
λη, σημειώνει κατανάλωση 14,4 kWh/100 κρών ηλεκτρικών SUV για τα γόνατά τους
S S
113ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ
#e-agora-themata_10_2025.indd 113 1/10/2025 4:12:22 µµ