Page 33 - e-agora_THEMATA_10_2025
P. 33

n ΑΞΙΖΕΙ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥ; Hyundai i20 48V 100 PS



               οι οποίες μαζί με άλλα στοιχεία (όπως η                        ώρα σε 6,2 δλ. και 80-120 χλμ./ώρα σε
               έξυπνη  είσοδος  χωρίς  κλειδί)  προσφέ-                       8,5 δλ. (το χειροκίνητο θέλει 13,3 δλ. με
               ρονται  στην  επόμενη  έκδοση  Premium                         5η σχέση). Χάρη στο 48-βολτο ήπια υβρι-
               με +1.200 ευρώ. Στο Value for Money                            δικό σύστημα, το «έξυπνο» αυτόματο κι-
               του  αυτοκινήτου  μετράει  φυσικά  και  η                      βώτιο  προσφέρει  τη  λειτουργία  Sailing
               5ετής εγγύηση χωρίς κανένα όριο χιλιο-                         (με Eco πρόγραμμα): Όταν οι συνθήκες
               μέτρων.                                                        το  επιτρέπουν,  ο  κινητήρας  σβήνει  και

                       Έχει το φαρδύτερο πίσω                                 αρχίζει η ελεύθερη κύλιση, για να επα-
                                                                              νέλθει άμεσα η λειτουργία όταν ο οδηγός
                       κάθισμα της κατηγορίας,                                πιέσει και πάλι το γκάζι ή ακουμπήσει το
               χωράνε 3 ενήλικες ύψους 1,84                                   φρένο. Χάρη στη συγκεκριμένη λειτουρ-

               μέτρων                                                         γία,  το  αυτόματο  i20  έχει  κατανάλωση
                                                                              στα 7,2 λτ./100 χλμ.
                 Η ανανεωμένη γενιά του i20 που προ-
               σφέρεται δεν έχει χωροταξικές αλλαγές,                           Όδηγικά, το i20 είναι ευχάριστο με προ-
               με την ευρυχωρία να παραμένει στα ση-                          βλέψιμη συμπεριφορά που συνδυάζει κα-
               μαντικά ατού του μοντέλου. Το i20 είναι                        λή μηχανική πρόσφυση με την διακριτική
               το πιο ευρύχωρο μοντέλο στην κατηγο-                           παρέμβαση  των  ηλεκτρικών  για  ουδέτε-
               ρία έχοντας το πιο φαρδύ πίσω κάθισμα                          ρο κράτημα. Άξια αναφοράς και τα φρέ-
               της  κατηγορίας  με  1,37  μ.  χωρώντας                        να, που είναι κορυφαία ανάμεσα σε όλα τα

               άνετα 3 ενήλικους επιβάτες και παράλ-                          αυτόματα της κατηγορίας (100-0 χλμ./ώρα
               ληλα είναι από τα καλύτερα τόσο σε χώ-                         σε 36 μέτρα) και απογειώνουν την ενερ-
               ρο για τα γόνατα (13,8 εκ) όσο και για το                      γητική ασφάλεια
               κεφάλι (4,2 εκ.), δηλαδή χωράνε επιβά-                                 Αυτόματο κιβώτιο και
               τες ύψους μέχρι και 1,84 μέτρων. Πάνω                                  μικρός κύκλος στροφής
               από το μέσο όρο είναι και ο χώρος απο-
               σκευών του που έχει χωρητικότητα 352                           το κάνουν «μανιτζέβελο» στην
               λίτρων.                                                        πόλη

                       Προσπερνάει γρήγορα                                      Πέρα από τις επιδόσεις, το αυτόματο κι-

                       σε επαρχιακό (60-100                                   βώτιο προφανώς και «απογειώνει» την ευ-
               χλμ./ώρα σε 6,2δλ.)και έχει                                    χρηστία στην κίνηση της πόλης με τα συ-
                                                                              νεχή σταμάτα-ξεκίνα. Παράλληλα, η ήπια
               top φρένα (100-0 χλμ./ώρα σε                                   υβριδική  τεχνολογία  κάνει  το  start/stop
               36,0 μ.)                                                       να δουλεύει άμεσα και πολύ ομαλά, πέρα

                 Ό 3κύλινδρος turbo 1,0 T-GDI κινητή-                         φυσικά από τα (μικρά) οφέλη στην κατανά-
               ρας αποδίδει 100 ίππους και 200 Nm ρο-                         λωση καυσίμου. Σε συνδυασμό με τον κύ-

               πής. Με τη βοήθεια του κιβωτίου τραβάει                        κλο στροφής των 10,4 μ. (από τους μικρό-
               από χαμηλά, ενώ το προσπέρασμα χάρη                            τερους), το i20 που εξετάζουμε είναι ένα
               στο kickdown του κιβωτίου (κατεβάζει 2                         από τα ευέλικτα μικρά για την πόλη.
               ή 3 σχέσεις από μόνο του όταν πατάς τέρ-                         Για μας, λοιπόν, το ήπια υβριδικό Hyundai
               μα το γκάζι) είναι γρήγορο: 60-100 χλμ./                       i20 αξίζει τα χρήματά του. Εσείς τι λέτε;    v
  S

                                                   33 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ
                                                   33
                                                   33


          #e-agora-themata_10_2025.indd   33                                                                      1/10/2025   4:08:04 µµ
   28   29   30   31   32   33   34   35   36   37   38