Page 33 - e-agora_THEMATA_10_2025
P. 33
n ΑΞΙΖΕΙ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥ; Hyundai i20 48V 100 PS
οι οποίες μαζί με άλλα στοιχεία (όπως η ώρα σε 6,2 δλ. και 80-120 χλμ./ώρα σε
έξυπνη είσοδος χωρίς κλειδί) προσφέ- 8,5 δλ. (το χειροκίνητο θέλει 13,3 δλ. με
ρονται στην επόμενη έκδοση Premium 5η σχέση). Χάρη στο 48-βολτο ήπια υβρι-
με +1.200 ευρώ. Στο Value for Money δικό σύστημα, το «έξυπνο» αυτόματο κι-
του αυτοκινήτου μετράει φυσικά και η βώτιο προσφέρει τη λειτουργία Sailing
5ετής εγγύηση χωρίς κανένα όριο χιλιο- (με Eco πρόγραμμα): Όταν οι συνθήκες
μέτρων. το επιτρέπουν, ο κινητήρας σβήνει και
Έχει το φαρδύτερο πίσω αρχίζει η ελεύθερη κύλιση, για να επα-
νέλθει άμεσα η λειτουργία όταν ο οδηγός
κάθισμα της κατηγορίας, πιέσει και πάλι το γκάζι ή ακουμπήσει το
χωράνε 3 ενήλικες ύψους 1,84 φρένο. Χάρη στη συγκεκριμένη λειτουρ-
μέτρων γία, το αυτόματο i20 έχει κατανάλωση
στα 7,2 λτ./100 χλμ.
Η ανανεωμένη γενιά του i20 που προ-
σφέρεται δεν έχει χωροταξικές αλλαγές, Όδηγικά, το i20 είναι ευχάριστο με προ-
με την ευρυχωρία να παραμένει στα ση- βλέψιμη συμπεριφορά που συνδυάζει κα-
μαντικά ατού του μοντέλου. Το i20 είναι λή μηχανική πρόσφυση με την διακριτική
το πιο ευρύχωρο μοντέλο στην κατηγο- παρέμβαση των ηλεκτρικών για ουδέτε-
ρία έχοντας το πιο φαρδύ πίσω κάθισμα ρο κράτημα. Άξια αναφοράς και τα φρέ-
της κατηγορίας με 1,37 μ. χωρώντας να, που είναι κορυφαία ανάμεσα σε όλα τα
άνετα 3 ενήλικους επιβάτες και παράλ- αυτόματα της κατηγορίας (100-0 χλμ./ώρα
ληλα είναι από τα καλύτερα τόσο σε χώ- σε 36 μέτρα) και απογειώνουν την ενερ-
ρο για τα γόνατα (13,8 εκ) όσο και για το γητική ασφάλεια
κεφάλι (4,2 εκ.), δηλαδή χωράνε επιβά- Αυτόματο κιβώτιο και
τες ύψους μέχρι και 1,84 μέτρων. Πάνω μικρός κύκλος στροφής
από το μέσο όρο είναι και ο χώρος απο-
σκευών του που έχει χωρητικότητα 352 το κάνουν «μανιτζέβελο» στην
λίτρων. πόλη
Προσπερνάει γρήγορα Πέρα από τις επιδόσεις, το αυτόματο κι-
σε επαρχιακό (60-100 βώτιο προφανώς και «απογειώνει» την ευ-
χλμ./ώρα σε 6,2δλ.)και έχει χρηστία στην κίνηση της πόλης με τα συ-
νεχή σταμάτα-ξεκίνα. Παράλληλα, η ήπια
top φρένα (100-0 χλμ./ώρα σε υβριδική τεχνολογία κάνει το start/stop
36,0 μ.) να δουλεύει άμεσα και πολύ ομαλά, πέρα
Ό 3κύλινδρος turbo 1,0 T-GDI κινητή- φυσικά από τα (μικρά) οφέλη στην κατανά-
ρας αποδίδει 100 ίππους και 200 Nm ρο- λωση καυσίμου. Σε συνδυασμό με τον κύ-
πής. Με τη βοήθεια του κιβωτίου τραβάει κλο στροφής των 10,4 μ. (από τους μικρό-
από χαμηλά, ενώ το προσπέρασμα χάρη τερους), το i20 που εξετάζουμε είναι ένα
στο kickdown του κιβωτίου (κατεβάζει 2 από τα ευέλικτα μικρά για την πόλη.
ή 3 σχέσεις από μόνο του όταν πατάς τέρ- Για μας, λοιπόν, το ήπια υβριδικό Hyundai
μα το γκάζι) είναι γρήγορο: 60-100 χλμ./ i20 αξίζει τα χρήματά του. Εσείς τι λέτε; v
S
33 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ
33
33
#e-agora-themata_10_2025.indd 33 1/10/2025 4:08:04 µµ