Page 46 - e-agora_THEMATA_10_2025
P. 46
n n n n ΔΟΚΙΜΗ DFSK E5 DE-i
Στον μια μπαταρία 17,5 kWh, που σύμφωνα με νάρισμα είναι ρυθμιζόμενη σε δύο στάδια,
εμπρόσθιο την εταιρεία προσφέρει αυτονομία 70 χι- ενώ επίσης υπάρχει η επιλογή η μπατα-
πρόβολο
του DFSK E5 λιομέτρων σε κύκλο WLTP. Η εργοστασια- ρία να φορτίζεται από τον βενζινοκινητή-
κυριαρχεί κή τιμή κατανάλωσης είναι 1,2 λτ/100 χλμ. ρα κατά την οδήγηση.
η μεγάλη Κατά τη δοκιμή μας, μετρήσαμε μέση κα-
τραπεζοειδής τανάλωση σε πραγματικές συνθήκες 5,3 Στο δρόμο το DFSK E5 εί-
μάσκα.
λτ/100 χλμ, ένα νούμερο που κρίνεται πο- ναι άνετο και ευκολοδήγητο
λύ καλό για ένα ογκώδες SUV βάρους 1,9
τόνων. Στην πόλη η κατανάλωση που είδα- Το DFSK E5 DE-i είναι εστιασμένο στην
με ήταν 3,3 λτ/100 χλμ, ενώ σε αυτοκινητό- άνεση του οδηγού και των επιβατών, κά-
δρομο το DFSK E5 έκαψε 5,5 λτ/100 χλμ. τι που είναι αναμενόμενο για ένα SUV της
Αυτό έχει ως αποτέλεσμα το μοντέλο να μεσαίας κατηγορίας. Η ρύθμιση της ανάρ-
μπορεί να διανύσει 1.091 χιλιόμετρα πριν τησης απορροφά αποτελεσματικά τις κα-
χρειαστεί να σταματήσει για ανεφοδιασμό. κοτεχνίες του δρόμου, ενώ ταυτόχρο-
Αποκλειστικά με τον ηλεκτροκινητήρα, το να κρατά τις κλίσεις του αμαξώματος σε
όχημα έχει αυτονομία 55 χιλιόμετρα. λογικά πλαίσια. Ως εκ τούτου, το SUV εί-
Στα των επιδόσεων, η επιτάχυνση 0-100 ναι άνετο στο ταξίδι, ενώ οι κλίσεις που
χλμ/ώρα μετρήθηκε στα 9,1 δευτερόλε- θα εμφανιστούν υπό πίεση δεν θα τρομά-
πτα. Για τις ρεπρίζ 60-100 χλμ/ώρα και 80- ξουν τους επιβαίνοντες.
120 χλμ/ώρα τα χρονόμετρα σταμάτησαν Το τιμόνι προσφέρει καλή ευελιξία εντός
στα 5 και 7,7 δευτερόλεπτα αντίστοιχα. πόλης, και το βάρος του είναι ρυθμιζόμε-
Όσον αφορά στη φόρτιση, αυτή επιτυγ- νο σε τρία επίπεδα. Όσον αφορά στη λει-
χάνεται σε 4 ώρες σε οικιακό φορτιστή 7,4 τουργία του E-CVT σασμάν, αυτή είναι ρα-
kW. Η ανάκτηση ενέργειας κατά το φρε- φιναρισμένη. Το σύστημα πέδησης είναι
S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 46
#e-agora-themata_10_2025.indd 46 1/10/2025 4:08:57 µµ