Page 46 - e-agora_THEMATA_10_2025
P. 46

n n n                                        n ΔΟΚΙΜΗ DFSK E5 DE-i







































               Στον              μια μπαταρία 17,5 kWh, που σύμφωνα με  νάρισμα είναι ρυθμιζόμενη σε δύο στάδια,
               εμπρόσθιο         την εταιρεία προσφέρει αυτονομία 70 χι- ενώ επίσης υπάρχει η επιλογή η μπατα-
               πρόβολο
               του DFSK E5       λιομέτρων σε κύκλο WLTP. Η εργοστασια- ρία να φορτίζεται από τον βενζινοκινητή-
               κυριαρχεί         κή τιμή κατανάλωσης είναι 1,2 λτ/100 χλμ. ρα κατά την οδήγηση.
               η μεγάλη            Κατά τη δοκιμή μας, μετρήσαμε μέση κα-
               τραπεζοειδής      τανάλωση  σε  πραγματικές  συνθήκες  5,3  Στο δρόμο το DFSK E5 εί-
               μάσκα.
                                 λτ/100 χλμ, ένα νούμερο που κρίνεται πο-     ναι άνετο και ευκολοδήγητο
                                 λύ καλό για ένα ογκώδες SUV βάρους 1,9
                                 τόνων. Στην πόλη η κατανάλωση που είδα-        Το DFSK E5 DE-i είναι εστιασμένο στην
                                 με ήταν 3,3 λτ/100 χλμ, ενώ σε αυτοκινητό-   άνεση του οδηγού και των επιβατών, κά-
                                 δρομο το DFSK E5 έκαψε 5,5 λτ/100 χλμ.       τι που είναι αναμενόμενο για ένα SUV της
                                 Αυτό  έχει  ως  αποτέλεσμα  το  μοντέλο  να   μεσαίας κατηγορίας. Η ρύθμιση της ανάρ-
                                 μπορεί να διανύσει 1.091 χιλιόμετρα πριν     τησης απορροφά αποτελεσματικά τις κα-
                                 χρειαστεί να σταματήσει για ανεφοδιασμό.     κοτεχνίες  του  δρόμου,  ενώ  ταυτόχρο-
                                 Αποκλειστικά με τον ηλεκτροκινητήρα, το      να κρατά τις κλίσεις του αμαξώματος σε
                                 όχημα έχει αυτονομία 55 χιλιόμετρα.          λογικά πλαίσια. Ως εκ τούτου, το SUV εί-
                                   Στα των επιδόσεων, η επιτάχυνση 0-100      ναι άνετο στο ταξίδι, ενώ οι κλίσεις που
                                 χλμ/ώρα  μετρήθηκε  στα  9,1  δευτερόλε- θα εμφανιστούν υπό πίεση δεν θα τρομά-
                                 πτα. Για τις ρεπρίζ 60-100 χλμ/ώρα και 80- ξουν τους επιβαίνοντες.

                                 120 χλμ/ώρα τα χρονόμετρα σταμάτησαν           Το τιμόνι προσφέρει καλή ευελιξία εντός
                                 στα 5 και 7,7 δευτερόλεπτα αντίστοιχα.       πόλης, και το βάρος του είναι ρυθμιζόμε-
                                   Όσον αφορά στη φόρτιση, αυτή επιτυγ- νο σε τρία επίπεδα. Όσον αφορά στη λει-
                                 χάνεται σε 4 ώρες σε οικιακό φορτιστή 7,4  τουργία του E-CVT σασμάν, αυτή είναι ρα-
                                 kW. Η ανάκτηση ενέργειας κατά το φρε- φιναρισμένη.  Το  σύστημα  πέδησης  είναι
                                                                                                                         S

                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 46




          #e-agora-themata_10_2025.indd   46                                                                      1/10/2025   4:08:57 µµ
   41   42   43   44   45   46   47   48   49   50   51