Page 39 - e-agora_THEMATA_11_2025
P. 39

n ΑΞΙΖΕΙ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥ; Fiat Grande Panda Hybrid



                 Εμείς  δοκιμάσαμε  και  μετρήσαμε  το                        εκατοστά αντίστοιχα. Όι συγκεκριμένες με-
               Grande Panda Hybrid, που έχει εφοδιάζε-                        τρήσεις είναι από τις κορυφαίες της κατηγο-
               ται με το ήπια υβριδικό σύνολο που βασίζε-                     ρίας και μεταφράζονται σε άπλετο χώρο για
               ται στον 1.200-άρη βενζινοκινητήρα, με το                      άτομα με ύψος έως και 1,88 μέτρα.
               ηλεκτρικό μοτέρ που βρίσκεται εντός του                          Μεγάλο είναι και το πορτ-μπαγκάζ του
               αυτόματου σασμάν 6 ταχυτήτων να έχει τη                        Fiat Grande Panda, με ωφέλιμο όγκο 353
               δυνατότητα να δώσει ώθηση στο αυτοκίνη-                        λίτρα, επίσης ανώτερο από τον μέσο όρο
               το σε συνθήκες χαμηλού φορτίου.                                της κλάσης.
                 Αυτή η ικανότητα κίνησης αποκλειστικά με
               ρεύμα είναι και η ειδοποιός διαφορά του mild                           Προσπερνάει γρήγορα
               hybrid συστήματος της Stellantis σε σύγκρι-                            και έχει καλό εξοπλισμό

               ση με τα αντίστοιχα συστήματα του ανταγωνι-                    ασφαλείας
               σμού, και έχει άμεσο αντίκτυπο στην κατανά-
                                                                                Εκτός από οικονομικός, ο κινητήρας του
               λωση. Σύμφωνα με τις μετρήσεις μας, το Fiat                    Fiat Grande Panda Hybrid είναι και σβέλ-
               Grande Panda Hybrid με τα 110 άλογα καίει
               5,5 λτ/100 χλμ στην πόλη, ένα από τα καλύ-                     τος. Η επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα ολοκλη-
                                                                              ρώνεται σε 10,1 δευτερόλεπτα, ωστόσο η
               τερα νούμερα της κατηγορίας όσον αφορά σε                      προσπέραση σε επαρχιακό δρόμο και αυ-
               οχήματα με ήπια υβριδικούς κινητήρες.
                 Στο ταξίδι η κατανάλωση μειώνεται ακό-                       τοκινητόδρομο είναι πιο γρήγορη από τον
                                                                              μέσο όρο του ανταγωνισμού. Πιο συγκε-
               μα παραπάνω, και πιο συγκεκριμένα πέ-                          κριμένα, για τις ρεπρίζ 60-100 και 80-120
               φτει στα 4,8 λτ/100 χλμ, αριθμός που επί-                      χλμ/ώρα  τα  χρονόμετρα  σταματούν  στα

               σης είναι καλύτερος από τον μέσο όρο του                       5,7 και 7,6 δευτερόλεπτα αντίστοιχα.
               ανταγωνισμού  και  επιπλέον  αποδεικνύει                         Αυτό  έχει  ως  αποτέλεσμα  η  ενεργητική
               πως παρά τον «boxy» σχεδιασμό, το όχη-                         ασφάλεια του νέου ιταλικού μικρού να είναι
               μα είναι αεροδυναμικό.                                         αυξημένη, κάτι που συνοδεύεται και από κα-
                 Σε μικτή διαδρομή, που περιλαμβάνει κα-                      λά συστήματα ασφαλείας, όπως 6 αερόσακοι,
               τηφόρες  και  ανηφόρες,  οι  μετρήσεις  μας                    υποβοήθηση εκκίνησης σε ανηφόρα, σύστη-
               έδειξαν μέση κατανάλωση 6,2 λτ/100 χλμ.                        μα διατήρησης στη λωρίδα κυκλοφορίας, αυ-

                       Πίσω θα κάτσουν απρο-                                  τόματο φρενάρισμα, προβολή των σημάτων
                       βλημάτιστα ψηλοί ύψους                                 του Κ.Ό.Κ στον πίνακα οργάνων, καθώς και

               1,88 μέτρων                                                    προειδοποίηση κόπωσης οδηγού.
                                                                                Βλέπουμε λοιπόν πως το ολόφρεσκο Fiat
                 Ένα  επιπλέον  θετικό  στοιχείο  του  Fiat                   Grande Panda έχει σχεδιασμό που το κάνει
               Grande Panda είναι η ευρυχωρία της καμπί-                      να ξεχωρίζει από οτιδήποτε άλλο κυκλοφο-
               νας του. Το πλάτος του πίσω καθίσματος κυ-                     ρεί στο δρόμο, και χώρους ικανούς να καλύ-
               μαίνεται στο μέσο όρο, με διάσταση 1,34 μέ-                    ψουν τις ανάγκες 4 ψηλών επιβατών, ή ακό-

               τρα, κάτι που σημαίνει πως θα φιλοξενήσει                      μα και μιας οικογένειας. Η υβριδική έκδοση
               2 ενήλικες επιβάτες και 1 παιδί. Εκεί που το                   έρχεται να προσθέσει στη «συνταγή» οικο-
               Grande Panda είναι καλύτερο από τον μέσο                       νομία από τα καύσιμα και καλές επιδόσεις.
               όρο είναι στον «αέρα» για τα γόνατα και τα                       Εσείς τι λέτε; Αξίζει ή δεν αξίζει το Fiat
               κεφάλια των πίσω επιβατών, με 14,5 και 6,5                     Grande Panda τα χρήματά του;     v
  S

                                                   39 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ
                                                   39
                                                   39


          #e-agora-themata_11_2025.indd   39                                                                     3/11/2025   12:03:56 πµ
   34   35   36   37   38   39   40   41   42   43   44