Page 81 - e-agora_THEMATA_11_2025
P. 81
n ΔΟΚΙΜΗ JEEP AVENGER 1.2T e-HYBRID DCT-6 4xe 145 PS
Κάτω από το καπό βρίσκεται ο τρικύλινδρος turbo
βενζινοκινητήρας 1,2 λτ και δύο ηλεκτρικά μοτέρ.
γορότερο, αφού ολοκληρώνει το 0-100 σε
9,5 δλ. Πάντως, η επίδοση των φρένων
εμφανίζει μεγάλη απόκλιση. Το τετρακίνη-
το 4xe σταματάει από τα 100 χλμ./ώρα σε
44,1 μ., σχεδόν 7 μ. πιο μετά.
Όπως προαναφέρθηκε, η ευρυχωρία της
καμπίνας παραμένει η ίδια, με τις μετρήσεις
να βρίσκονται κοντά στον μέσο όρο της κατη-
γορίας. Ό μέσος επιβάτης στα πίσω καθίσμα-
τα απολαμβάνει 11 εκ. «ελευθερίας» μπρο-
στά από τα γόνατά του. Παρόλα αυτά, λόγω
των επιπλέον μηχανικών μερών, η χωρητικό- Ελαφρώς λά και τις επιδόσεις του Jeep Avenger 4xe.
τητα του πορτμπαγκάζ πέφτει από τα 380 λτ. διαφορετικές Ξεκινώντας από την κατανάλωση, το
ζάντες, με
του δικίνητου μοντέλου στα 325 λτ. σχέδια που αυξημένο βάρος της τετρακίνητης έκδο-
δίνουν έμφαση σης δεν φαίνεται να επηρεάζει σημαντι-
Jeep Avenger. Τι βαθμό στο off-road κά τα νούμερα, καθώς μέσα στην πόλη
παίρνει σε κατανάλωση, χώ- προφίλ. καίει 7 λτ./100 χλμ., ενώ σε ταξίδι κοντά
ρους, επιδόσεις, εγγυήσεις. στα 5,7 λτ./100 χλμ. Κάπως έτσι, η μέ-
ση κατανάλωση σε μεικτό κύκλο οδήγη-
Ας δούμε τα αναλυτικά αποτελέσματα σης (8,2 λτ./100 χλμ.) υπολογίζεται κατά
των μετρήσεων μας όσον αφορά την κατα- 1 λτ./100 χλμ. μεγαλύτερη από το «απλό»
νάλωση, στην ευρυχωρία της καμπίνας αλ- ήπια υβριδικό Avenger.
S S
81 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ
#e-agora-themata_11_2025.indd 81 3/11/2025 12:06:00 πµ

