Page 131 - 1_12_2025
P. 131

MG HS PHEV+ 272 PS                            n ΔΟΚΙΜΗ MG HS PHEV+ 272 PS







































               γές κατεύθυνσης, με ελεγχόμενη κλίση          Η γραμμή των     νητήρα  είναι  ομαλή  με  άμεση  δύναμη
               αμαξώματος  στις  στροφές  και  επαρκή         παραθύρων       διαθέσιμη  όταν  χρειάζεται,  χωρίς  αιφ-
                                                                 και η
               αίσθηση του τιμονιού για σίγουρο κρά-           ελαφρώς        νιδιασμούς ή «σκαμπανεβάσματα». Συ-
               τημα. Το σύστημα διεύθυνσης είναι πιο         χαμηλωμένη       νολικά,  καταφέρνει  να  προσφέρει  μια
               ακριβές  και  προοδευτικό,  ενώ  η  γενι-        οροφή         σίγουρη,  ισορροπημένη  και  ευχάριστη
                                                              τονίζουν το
               κή  αίσθηση  ποιότητας  και  ωριμότητας      δυναμισμό του     οδηγική εμπειρία.
               μετατρέπει  την  καθημερινή  οδήγηση          αμαξώματος.
               σε  μια  άνετη  και  ευχάριστη  εμπειρία.                       Συμπέρασμα
               Η  απόκριση  κινητήρα  και  ηλεκτροκι-
                                                                                 Tο  MG  HS  PHEV+  επιβεβαιώνει  ότι
               MG HS PHEV+ 272 PS                                              η MG έχει μπει δυναμικά στη νέα επο-
                  Κυβισμός (κ.εκ.)                  1.500                      χή των plug-in υβριδικών SUV. Με ανα-
                  Κύλινδροι/Βαλβίδες          4 σε σειρά/16
                  Τροφοδοσία  Αμεσος ψεκασμός + Turbo + Plug-in Hybrid         βαθμισμένη σχεδίαση, πιο ποιοτικό και
                  Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)               272                       τεχνολογικά προηγμένο εσωτερικό, αυ-
                  Ροπή (Nm/σ.α.λ.)                   350                       ξημένη ηλεκτρική αυτονομία και σβέλ-
                  Σχέσεις/κιβώτιο/μετάδοση   2/Αυτόματο/Εμπρός
                  Start/Stop                          NAI                      τη, άνετη οδήγηση, το νέο eHS PHEV+
                  0-100 χλμ./ώρα (δλ.)                7,5                      δείχνει ότι μπορεί να ανταγωνιστεί επά-
                  60-100 χλμ./ώρα (δλ.)               4,5                      ξια  ακόμα  και  πιο  «καθιερωμένα»  μο-
                  80-120 χλμ./ώρα (δλ.)               5,4
                  Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)         200                       ντέλα της κατηγορίας. Μια ολοκληρω-
                  Βάρος με οδηγό (κιλά)             1.830                      μένη πρόταση που συνδυάζει σύγχρονη
                  Ηλεκ. Αυτονομία (χλμ.)              90                       τεχνολογία,  πρακτικότητα  και  τον  όρο
                  Μέση Κατανάλωση Δοκιμής (λτ./100 χλμ.)    4,8
                  Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) WLTP        14                       value-for-money,  χωρίς  συμβιβασμούς
                  Ρεζερβουάρ (λτ.)                    55                       στην οδηγική εμπειρία.   v
                  Πορτμπαγκάζ (λτ.)                  441
  S

                                                  129ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ




          #e-agora-themata_12_2025.indd   129                                                                    1/12/2025   12:56:15 µµ
   126   127   128   129   130   131   132   133   134   135   136