Page 131 - 1_12_2025
P. 131
MG HS PHEV+ 272 PS n ΔΟΚΙΜΗ MG HS PHEV+ 272 PS
γές κατεύθυνσης, με ελεγχόμενη κλίση Η γραμμή των νητήρα είναι ομαλή με άμεση δύναμη
αμαξώματος στις στροφές και επαρκή παραθύρων διαθέσιμη όταν χρειάζεται, χωρίς αιφ-
και η
αίσθηση του τιμονιού για σίγουρο κρά- ελαφρώς νιδιασμούς ή «σκαμπανεβάσματα». Συ-
τημα. Το σύστημα διεύθυνσης είναι πιο χαμηλωμένη νολικά, καταφέρνει να προσφέρει μια
ακριβές και προοδευτικό, ενώ η γενι- οροφή σίγουρη, ισορροπημένη και ευχάριστη
τονίζουν το
κή αίσθηση ποιότητας και ωριμότητας δυναμισμό του οδηγική εμπειρία.
μετατρέπει την καθημερινή οδήγηση αμαξώματος.
σε μια άνετη και ευχάριστη εμπειρία. Συμπέρασμα
Η απόκριση κινητήρα και ηλεκτροκι-
Tο MG HS PHEV+ επιβεβαιώνει ότι
MG HS PHEV+ 272 PS η MG έχει μπει δυναμικά στη νέα επο-
Κυβισμός (κ.εκ.) 1.500 χή των plug-in υβριδικών SUV. Με ανα-
Κύλινδροι/Βαλβίδες 4 σε σειρά/16
Τροφοδοσία Αμεσος ψεκασμός + Turbo + Plug-in Hybrid βαθμισμένη σχεδίαση, πιο ποιοτικό και
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 272 τεχνολογικά προηγμένο εσωτερικό, αυ-
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 350 ξημένη ηλεκτρική αυτονομία και σβέλ-
Σχέσεις/κιβώτιο/μετάδοση 2/Αυτόματο/Εμπρός
Start/Stop NAI τη, άνετη οδήγηση, το νέο eHS PHEV+
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 7,5 δείχνει ότι μπορεί να ανταγωνιστεί επά-
60-100 χλμ./ώρα (δλ.) 4,5 ξια ακόμα και πιο «καθιερωμένα» μο-
80-120 χλμ./ώρα (δλ.) 5,4
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 200 ντέλα της κατηγορίας. Μια ολοκληρω-
Βάρος με οδηγό (κιλά) 1.830 μένη πρόταση που συνδυάζει σύγχρονη
Ηλεκ. Αυτονομία (χλμ.) 90 τεχνολογία, πρακτικότητα και τον όρο
Μέση Κατανάλωση Δοκιμής (λτ./100 χλμ.) 4,8
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) WLTP 14 value-for-money, χωρίς συμβιβασμούς
Ρεζερβουάρ (λτ.) 55 στην οδηγική εμπειρία. v
Πορτμπαγκάζ (λτ.) 441
S
129ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ
#e-agora-themata_12_2025.indd 129 1/12/2025 12:56:15 µµ

