Page 5 - 2023_03
P. 5

n ΤΕST ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟΥ: RENAULT MEGANE DIESEL































               αμάξωμα. Η μόνη φθορά που παρατηρή-                            αναλογικό καντράν.
               θηκε είναι στα μπαράκια της αντιστρεπτι-                         Η ευρυχωρία είναι αρκετή για 4 επιβά-
               κής, που παράγουν ένα διακριτικό κτύπο                         τες, με καλό «αέρα» για τα κεφάλια των πί-
               σε δρόμους κακής ποιότητας, ένα δείγμα                         σω και φαρδύ κάθισμα. Μπόλικοι είναι και
               πως θα χρειαστούν σύντομα αλλαγή. Ακο-                         οι  χώροι  για  μικροαντικείμενα  εντός  της

               λουθώντας τη συνολική εικόνα του αυτο-                         καμπίνας,  ενώ  παράλληλα  το  πορτ-μπα-
               κινήτου, το σύστημα εξάτμισης βρίσκεται                        γκάζ  έχει  ωφέλιμο  όγκο  384  λίτρα  στην
               σε εξαιρετική κατάσταση.                                       περίπτωση του «απλού» 5θυρου Renault
                                                                              Megane  Hatchback  και  449  λίτρα  στην
               Με κομψό design το Renault                                     περίπτωση  του  station  wagon  Renault

               Megane και τεχνολογικό                                         Megane Grandtour.
               «αέρα»


                 Το Renault Megane της συγκεκριμένης                          Συμπέρασμα: Αξιόλογο το
               γενιάς παραμένει όμορφο και κομψό, ακό-                        πετρελαιοκίνητο Renault
               μα και 7 χρόνια μετά την πρώτη του κυ-                         Megane ως μεταχειρισμένο
               κλοφορία. «Πινελιές» όπως τα αλουμινέ-
               νια  πλαίσια  γύρω  από  τα  παράθυρα  και                       Το Renault Megane στην πετρελαιοκί-

               τα λεπτά φώτα ημέρας προσδίδουν φινέ-                          νητη εκδοχή με τα 110 άλογα αποδεικνύ-
               τσα στο γαλλικό μικρομεσαίο, ενώ ο σχε-                        ει πως είναι απροβλημάτιστο έπειτα από
               διασμός των πίσω φαναριών, με τη χαρα-                         114.000  χλμ.  Ό  κινητήρας  έχει  χαμη-
               κτηριστική φωτεινή υπογραφή δημιουργεί                         λή κατανάλωση, τα μηχανικά εξαρτήμα-
               ένα εντυπωσιακό αποτέλεσμα τη νύχτα.                           τα δεν φθείρονται εύκολα, ενώ η καμπίνα
                 Στο εσωτερικό είναι έντονο το ψηφιακό                        διατηρείται «φρέσκια» και μοντέρνα. Συ-
               στοιχείο, χάρη στην οθόνη infotainment                         νολικά ένα Renault Megane diesel παρα-
               που θυμίζει tablet, τους διακόπτες αφής                        μένει αξιόπιστο στην 5ετία και αποτελεί
               αλλά και τον πίνακα οργάνων πίσω από                           μια αξιόλογη επιλογή για αγορά μεταχει-

  S            το  τιμόνι  που  έχει  αντικαταστήσει  το                      ρισμένου.  v

                                                   5 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ




          #e-agora-mtx-03-23.indd   5                                                                             2/3/2023   7:59:53 µµ
   1   2   3   4   5   6   7   8   9   10