Page 8 - 2023_04
P. 8
n n n n ΤΕST ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟΥ: KIA XCEED
Όδηγώντας το αυτοκίνητο δεν ακούγο- Τι φθορές θα βρω σε ένα
νται τριγμοί από την ανάρτηση και τα μη- Kia XCeed τετραετίας;
χανικά μέρη. Κάτω από το καπό βρίσκε-
ται ο turbo βενζινοκινητήρας 1,4 λίτρων Ας περάσουμε στα σημάδια που αφήνει ο
με τους 140 ίππους, ο οποίος επιταχύ- χρόνος επάνω στο Kia XCeed. Κλείνοντας
νει το αυτοκίνητο από στάση στα 100 χλμ/ την πόρτα στο όχημα που δοκιμάζουμε ως
ώρα μέσα σε 9,4 δλ και καταναλώνει 7,3 μεταχειρισμένο, η αίσθηση στιβαρότητας
λτ/100 χλμ σε μικτό κύκλο υπό πραγματι- είναι αντάξια ακριβότερων, premium μο-
κές συνθήκες. ντέλων. Η ποιότητα των υλικών είναι αυ-
Η βασική έκδοση του προηγούμενη Kia ξημένη και ανώτερη του μέσου όρου της
XCeed είχε 120 άλογα, ενώ οι ισχυρότε- κατηγορίας. Παρά τα 43.000 χιλιόμετρα,
ρες εκδόσεις έχουν 160 και 204 ίππους, τα καθίσματα είναι σφικτά, χωρίς φθορές
από μοτέρ 1,5 και 1,6 λίτρων αντίστοιχα. και γδαρσίματα στις ταπετσαρίες τους. Τό-
Όσον αφορά στους diesel κινητήρες, σο το στεφάνι του τιμονιού, όσο και ο επι-
το μοντέλο κυκλοφόρησε με το CRDi μο- λογέας ταχυτήτων, τα σημεία δηλαδή που
τέρ 1,6 λίτρων σε δυο παραλλαγές ισχύ- έρχονται σε συνεχή επαφή με τα χέρια του
ος, 115 ή 136 ίππους, ενώ τη γκάμα ολο- οδηγού, διατηρούνται σαν καινούργια χω-
κληρώνει η Plug-in υβριδική έκδοση των ρίς να έχουν γυαλίσει.
141 ίππων, που «παντρεύει» το παρόν των Τα κυριότερα «παράπονα» από ιδιο-
θερμικών κινητήρων με το μέλλον της κτήτες XCeed έχουν να κάνουν με κα-
ηλεκτροκίνησης. θυστέρηση στην ενεργοποίηση των αυ-
Δεν υπάρχουν αναφορές για συνήθεις τόματων υαλοκαθαριστήρων, δίσκους
ζημιές στα μηχανικά σύνολα του μοντέ- φρένων που σκουριάζουν και καθίσμα-
λου, κάτι που το καθιστά αξιόπιστο. τα που τρίζουν. S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 8
#e-agora-mtx-04-23.indd 8 30/3/2023 3:14:11 µµ