Page 8 - 2023_04
P. 8

n n n                             n ΤΕST ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟΥ: KIA XCEED






































                                   Όδηγώντας το αυτοκίνητο δεν ακούγο-        Τι φθορές θα βρω σε ένα
                                 νται τριγμοί από την ανάρτηση και τα μη-     Kia XCeed τετραετίας;
                                 χανικά μέρη. Κάτω από το καπό βρίσκε-
                                 ται ο turbo βενζινοκινητήρας 1,4 λίτρων        Ας περάσουμε στα σημάδια που αφήνει ο

                                 με  τους  140  ίππους,  ο  οποίος  επιταχύ- χρόνος επάνω στο Kia XCeed. Κλείνοντας
                                 νει το αυτοκίνητο από στάση στα 100 χλμ/ την πόρτα στο όχημα που δοκιμάζουμε ως
                                 ώρα μέσα σε 9,4 δλ και καταναλώνει 7,3  μεταχειρισμένο,  η  αίσθηση  στιβαρότητας
                                 λτ/100 χλμ σε μικτό κύκλο υπό πραγματι- είναι αντάξια ακριβότερων, premium μο-
                                 κές συνθήκες.                                ντέλων. Η ποιότητα των υλικών είναι αυ-
                                   Η βασική έκδοση του προηγούμενη Kia  ξημένη και ανώτερη του μέσου όρου της
                                 XCeed είχε 120 άλογα, ενώ οι ισχυρότε- κατηγορίας.  Παρά  τα  43.000  χιλιόμετρα,

                                 ρες εκδόσεις έχουν 160 και 204 ίππους,  τα καθίσματα είναι σφικτά, χωρίς φθορές
                                 από μοτέρ 1,5 και 1,6 λίτρων αντίστοιχα.     και γδαρσίματα στις ταπετσαρίες τους. Τό-
                                   Όσον  αφορά  στους  diesel  κινητήρες,  σο το στεφάνι του τιμονιού, όσο και ο επι-
                                 το μοντέλο κυκλοφόρησε με το CRDi μο- λογέας ταχυτήτων, τα σημεία δηλαδή που
                                 τέρ 1,6 λίτρων σε δυο παραλλαγές ισχύ- έρχονται σε συνεχή επαφή με τα χέρια του
                                 ος, 115 ή 136 ίππους, ενώ τη γκάμα ολο- οδηγού, διατηρούνται σαν καινούργια χω-

                                 κληρώνει η Plug-in υβριδική έκδοση των  ρίς να έχουν γυαλίσει.
                                 141 ίππων, που «παντρεύει» το παρόν των        Τα  κυριότερα  «παράπονα»  από  ιδιο-
                                 θερμικών  κινητήρων  με  το  μέλλον  της  κτήτες XCeed έχουν να κάνουν με κα-
                                 ηλεκτροκίνησης.                              θυστέρηση στην ενεργοποίηση των αυ-
                                   Δεν  υπάρχουν  αναφορές  για  συνήθεις  τόματων  υαλοκαθαριστήρων,  δίσκους
                                 ζημιές  στα  μηχανικά  σύνολα  του  μοντέ- φρένων που σκουριάζουν και καθίσμα-
                                 λου, κάτι που το καθιστά αξιόπιστο.          τα που τρίζουν.                            S


                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 8




          #e-agora-mtx-04-23.indd   8                                                                             30/3/2023   3:14:11 µµ
   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13