Page 5 - 05_2023
P. 5

n AFTER SALES



























               ναι στάνταρ σε όλα τα αυτοκίνητα παρα-                           Και στις δύο περιπτώσεις, για να ελέγ-
               γωγής. Χάρη στο ABS είναι δυνατή η δι-                           ξουμε την κατάσταση των τμημάτων αυ-

               ενέργεια ελιγμών για την αποφυγή ενός                            τών θα πρέπει να αφαιρέσουμε τον τρο-
               εμποδίου, αφού δεν μπλοκάρουν οι τρο-                            χό. Στην πρώτη περίπτωση, αν το υλικό
               χοί και ο οδηγός ελέγχει το τιμόνι την ώρα                       τριβής είναι από περίπου 5 χλστ. και κά-
               του φρεναρίσματος. Η λειτουργία του βα-                          τω, τα τακάκια θέλουν άμεσα αντικατά-
               σίζεται σε αισθητήρες που βρίσκονται σε                          σταση. Για να ελέγξουμε την κατάσταση
               κάθε τροχό και που διαγιγνώσκουν την τά-                         του δίσκου, αρκεί να ακουμπήσουμε το
               ση για μπλοκάρισμα.                                              δάκτυλό μας στο πιο ακραίο σημείο της

               Η αναγκαστική σταδιακή                                           περιμέτρου του, ώστε να δούμε αν έχει
                                                                                κάνει κάποιο «δόντι».
               φθορά των υλικών τριβής,                                       • Αν  είναι  πολύ  έντονο,  θα  πρέπει  να

               μπορεί να ελεγχθεί                                               απευθυνθούμε σε κάποιο συνεργείο για
                                                                                να τοποθετήσουμε ένα νέο σετ δίσκων
               • Η  πιο  συνηθισμένη  και  αναπόφευκτη                          στον  εμπρός  άξονα  του  αυτοκινήτου
                 φθορά  από  την  καθημερινή  και  συνε-                        μας. Για να πραγματοποιήσουμε αυτή τη

                 χή χρήση του συστήματος πέδησης είναι                          διαδικασία θα πρέπει το αυτοκίνητό μας
                 εκείνη των δίσκων, αλλά και των υλικών                         να μην έχει χρησιμοποιηθεί, ώστε η θερ-
                 τριβής. Μάλιστα, σε αυτήν οφείλονται τα                        μοκρασία αυτών των σημείων να μην εί-
                 υπολείμματα μαύρης σκόνης που δημι-                            ναι υψηλή, κάτι που μπορεί να προκαλέ-
                 ουργούνται  συνεχώς  πάνω  στις  ζάντες                        σει σοβαρό τραυματισμό ή έγκαυμα.
                 του αυτοκινήτου μας.
               • Το  υλικό  από  τα  τακάκια  που  εφάπτε-                    Πώς θα καταλάβετε οτι
                 ται με το δίσκο έχει πάχος περίπου ένα                       ήρθε η ώρα για αλλαγή
                 εκατοστό, το οποίο με τη χρήση του με-
                 σαίου πεντάλ ολοένα και μειώνεται. Το                        φρένων

                 ίδιο σχεδόν ισχύει και για το δίσκο. Το                      • Αν  κατά  το  φρενάρισμα,  το  τιμόνι  μας
                 σημείο όπου εφάπτεται το τακάκι πάνω                           τρέμει, τότε πιθανότατα έχει στραβώσει
                 στο δίσκο, μειώνει το πάχος του, με απο-                       ο δίσκος και θα χρειαστεί να τον αντικα-
                 τέλεσμα  να  χρειάζεται  αντικατάσταση.                        ταστήσουμε ή να τον πάμε σε τόρνο.       S

                                                   5 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ




          #e-agora-proionda-all-05-23.indd   5                                                                   27/4/2023   11:57:27 µµ
   1   2   3   4   5   6   7   8   9   10