Page 12 - 06_2024
P. 12

n n n                                                n AFTER SALES



                                   Παράλληλα,  θα  πρέπει  να  είναι  δίπλα  μέσο  όρο  ζωής  οχημάτων.  Συν  τοις  άλ-
                                 στον πελάτη και να μπορούν να απαντούν  λοις η δουλειά του μηχανικού δεν χρειά-
                                 στις ερωτήσεις και στις ανησυχίες του, με  ζεται απαραίτητα και πτυχίο τριτοβάθμιας
                                 την εξυπηρέτηση τους να χαρακτηρίζεται  εκπαίδευσης.
                                 από αμεσότητα, φιλικότητα και διαφάνεια        Τέλος, είναι ένα επάγγελμα που έχει κοι-
                                 στις χρεώσεις.                               νωνική  επαφή,  συνεπώς  δημιουργεί  αλ-
                                   Προφανώς αυτονόητο είναι, πως μετά το  ληλεπίδραση,  φιλία  και  νέες  κοινωνικές

                                 τέλος των εργασιών θα πρέπει να έχουν  σχέσεις
                                 λύσει το όποιο πρόβλημα και να επιστρέ-
                                 ψουν το αυτοκίνητο σε καλύτερη κατάστα-      Τα πλην του μηχανικού
                                 ση από όταν μπήκε στο συνεργείο. Αυτά          Από  την  άλλη  ο  μηχανικός  έχει  ζόρι-
                                 περιμένουμε  από  τους  μηχανικούς  του      κες συνθήκες εργασίας. Θόρυβος, αρκε-
                                 συνεργείου  μας  και  ποιές  είναι  οι  απαι-  τή μουτζούρα και δύσκολοι λεκέδες είναι
                                 τήσεις μας όταν τους πάμε το αυτοκίνητο      η  καθημερινότητα.  Βέβαια  το  πιο  ζόρικο
                                 μας για service.                             είναι  πως  πολλές  εργασίες  γίνονται  χει-

                                   Ας μπούμε λίγο και στα παπούτσια των       ροκίνητα, συνεπώς ένας μηχανικός, στην
                                 μηχανικών να δούμε τα συν και πλην της       καθημερινότητα  του,  πρέπει  να  σηκώνει
                                 δουλειάς τους, ώστε να γνωρίζουμε καλύ-      αρκετό  βάρος,  να  σκύβει  αρκετά  καθώς
                                 τερα τους ανθρώπους που εμπιστευόμα-         και να φτάνει σε πολλά δύσκολα σημεία
                                 στε το αυτοκίνητό μας.                       του αυτοκινήτου.
                                                                                Επιπλέον τα λάθη κοστίζουν. Ένα ενδε-
                                 Τα συν του μηχανικού                         χόμενο λάθος μπορεί να οδηγήσει σε πο-


                                   Όι μηχανικοί αρχικά έχουν επιλογές στο  λύ δαπανηρές ζημίες και να καταστρέψει
                                 πεδίο εργασίας. Μπορούν να δουλέψουν  τη σχέση με τον πελάτη, όπως και να βλά-
                                 σε ένα από τα εξουσιοδοτημένα συνέργεια  ψει την φήμη του.
                                 των μάρκων αυτοκινήτων, ενώ αν προτι-          Ακόμα ένα αρνητικό είναι πως υπάρχει
                                 μούν το κλίμα εργασίας μιας πιο οικογε- απρόβλεπτος φόρτος εργασίας και μποεί
                                 νειακής, μικρής επιχείρησης μπορούν να  να τινάξουν το ωράριο του μηχανικού στον
                                 αναζητήσουν εργασία σε ένα εξειδικευμέ- αέρα.  Ειδικά  αν  η  κατάσταση  είναι  επεί-
                                 νο συνεργείο.                                γουσα,  θα  ζητήσουν  στους  μηχανικούς

                                   Βέβαια, υπάρχει και η επιλογή να ανοί- τους να τους βοηθήσουν με τις επισκευές
                                 ξουν  το  δικό  τους  συνεργείο,  εφόσον  του αυτοκινήτου τους ακόμα και σε ώρες
                                 υπάρχει επαρκής εμπειρία άλλα και το αρ- εκτός εργασίας.
                                 χικό κεφάλαιο. Τέλος, υπάρχει η δυνατό-        Ωστόσο  το  αρνητικότερο  όλων  είναι  ο
                                 τητα να εργαστούν σε κάποια εταιρεία οδι- κίνδυνος ατυχήματος. Αναμφίβολα, οι μη-
                                 κής  βοήθειας  ή  κάποιο  κέντρο  τεχνικού  χανικοί τοποθετούν τον εαυτό τους σε ορι-
                                 ελέγχου (ΚΤΕΌ).                              σμένο ρίσκο καθώς μερικές εργασίες, αν
                                   Επιπλέον σαν εργασία έχει σταθερότητα  δεν γίνουν σωστά και ακολουθώντας όλα
                                 και ασφάλεια, καθώς όσο υπάρχουν αυ- τα  πρωτοκόλλα  ασφαλείας,  μπορεί  να
                                 τοκίνητα, θα χρειάζονται κα οι μηχανικοί.  τους βάλουν σε κίνδυνο εργασιακού ατυ-

                                 Ειδικά ση χώρα μας που έχουμε μεγάλο  χήματος.   v                                      S

                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 12




          #e-agora-proionda-all-06_2024.indd   12                                                                31/5/2024   12:12:51 πµ
   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17