Page 6 - 07_2024
P. 6

n n n                                               n AFTER SALES











































                                 τίου  ταχυτήτων.  Αντίστοιχα,  το  πλατό  εί- νω στο πλατό και περιστρέφεται μαζί με
                                 ναι βιδωμένο στο σφόνδυλο του κινητήρα  αυτό. Όταν πατάς ξανά το πεντάλ, ο δί-
                                 και θεωρείται συνέχεια του στροφαλοφό- σκος απομακρύνεται, γλιστρώντας πάνω
                                 ρου άξονα για κινείται στις ίδιες στροφές  στον  άξονα  του  κιβωτίου,  απομονώνο-
                                 με αυτές του κινητήρα.                       ντας έτσι το κιβώτιο ταχυτήτων από τον
                                                                              κινητήρα.
                                 Πώς δουλεύουν;

                                   Η σύνδεση των παραπάνω εξαρτημάτων         Γιατί φθείρεται ο δίσκος-
                                 με  το  πεντάλ  γίνεται  είτε  υδραυλικά  με   πλατό & πότε πρέπει να τον

                                 σωλήνα, είτε μηχανικά με συρματόσχοινο.      αλλάξω;
                                 Με την βοήθεια του μηχανισμού του συ-
                                 μπλέκτη, ο δίσκος πιέζεται από το πλατό        Αναμενόμενο  είναι  η  συχνή  χρήση
                                 πάνω στο σφόνδυλο. Κάπως έτσι, προκύ-        του συμπλέκτη σημαίνει και μεγαλύτερη
                                 πτει τριβή ανάμεσα στο πλατό και το δίσκο    φθορά σε δίσκο-πλατό. Υπάρχουν συγκε-
                                 που περιστρέφεται μαζί με τον άξονα ει-      κριμένα λάθη που πρέπει να αποφύγεις
                                 σόδου του κιβωτίου ταχυτήτων, παράγεται      για να επεκτείνεις τη διάρκεια ζωής στο
                                 ροπή από τον κινητήρα η οποία μεταφέρε-      πακέτο  δίσκο-πλατό.  Κατά  κανόνα,  ένα

                                 ται στο κιβώτιο και κατόπιν μεταδίδεται στο   εργοστασιακό  πακέτο  βγάζει  πάνω  από
                                 διαφορικό και τους τροχούς.                  80-100.000 χλμ., με την αλλαγή του συ-
                                   Αυτά ισχύουν μόλις πατήσουμε το αρι- στήματος να εξαρτάται και από την χρή-
                                 στερό  πεντάλ.  Όταν  δεν  ασκείται  πίε- ση που κάνεις. Ό κυριότερος εχθρός του
                                 ση, ο δίσκος πιέζεται από ελατήρια πά- συστήματος είναι η θερμότητα, με το ση-          S


                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 6




          #e-agora-proionda-all-07_2024NEW.indd   6                                                               19/7/2024   2:39:23 µµ
   1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11