Page 10 - 03_2025
P. 10
n n n n AFTER SALES
Παράλληλα, θα πρέπει να είναι δίπλα μέσο όρο ζωής οχημάτων. Συν τοις άλ-
στον πελάτη και να μπορούν να απαντούν λοις η δουλειά του μηχανικού δεν χρειά-
στις ερωτήσεις και στις ανησυχίες του, με ζεται απαραίτητα και πτυχίο τριτοβάθμιας
την εξυπηρέτηση τους να χαρακτηρίζεται εκπαίδευσης.
από αμεσότητα, φιλικότητα και διαφάνεια Τέλος, είναι ένα επάγγελμα που έχει κοι-
στις χρεώσεις. νωνική επαφή, συνεπώς δημιουργεί αλ-
Προφανώς αυτονόητο είναι, πως μετά το ληλεπίδραση, φιλία και νέες κοινωνικές
τέλος των εργασιών θα πρέπει να έχουν σχέσεις
λύσει το όποιο πρόβλημα και να επιστρέ-
ψουν το αυτοκίνητο σε καλύτερη κατάστα- Τα πλην του μηχανικού
ση από όταν μπήκε στο συνεργείο. Αυτά Από την άλλη ο μηχανικός έχει ζόρι-
περιμένουμε από τους μηχανικούς του κες συνθήκες εργασίας. Θόρυβος, αρκε-
συνεργείου μας και ποιές είναι οι απαι- τή μουτζούρα και δύσκολοι λεκέδες είναι
τήσεις μας όταν τους πάμε το αυτοκίνητο η καθημερινότητα. Βέβαια το πιο ζόρικο
μας για service. είναι πως πολλές εργασίες γίνονται χει-
Ας μπούμε λίγο και στα παπούτσια των ροκίνητα, συνεπώς ένας μηχανικός, στην
μηχανικών να δούμε τα συν και πλην της καθημερινότητα του, πρέπει να σηκώνει
δουλειάς τους, ώστε να γνωρίζουμε καλύ- αρκετό βάρος, να σκύβει αρκετά καθώς
τερα τους ανθρώπους που εμπιστευόμα- και να φτάνει σε πολλά δύσκολα σημεία
στε το αυτοκίνητό μας. του αυτοκινήτου.
Επιπλέον τα λάθη κοστίζουν. Ένα ενδε-
Τα συν του μηχανικού χόμενο λάθος μπορεί να οδηγήσει σε πο-
Όι μηχανικοί αρχικά έχουν επιλογές στο λύ δαπανηρές ζημίες και να καταστρέψει
πεδίο εργασίας. Μπορούν να δουλέψουν τη σχέση με τον πελάτη, όπως και να βλά-
σε ένα από τα εξουσιοδοτημένα συνέργεια ψει την φήμη του.
των μάρκων αυτοκινήτων, ενώ αν προτι- Ακόμα ένα αρνητικό είναι πως υπάρχει
μούν το κλίμα εργασίας μιας πιο οικογε- απρόβλεπτος φόρτος εργασίας και μποεί
νειακής, μικρής επιχείρησης μπορούν να να τινάξουν το ωράριο του μηχανικού στον
αναζητήσουν εργασία σε ένα εξειδικευμέ- αέρα. Ειδικά αν η κατάσταση είναι επεί-
νο συνεργείο. γουσα, θα ζητήσουν στους μηχανικούς
Βέβαια, υπάρχει και η επιλογή να ανοί- τους να τους βοηθήσουν με τις επισκευές
ξουν το δικό τους συνεργείο, εφόσον του αυτοκινήτου τους ακόμα και σε ώρες
υπάρχει επαρκής εμπειρία άλλα και το αρ- εκτός εργασίας.
χικό κεφάλαιο. Τέλος, υπάρχει η δυνατό- Ωστόσο το αρνητικότερο όλων είναι ο
τητα να εργαστούν σε κάποια εταιρεία οδι- κίνδυνος ατυχήματος. Αναμφίβολα, οι μη-
κής βοήθειας ή κάποιο κέντρο τεχνικού χανικοί τοποθετούν τον εαυτό τους σε ορι-
ελέγχου (ΚΤΕΌ). σμένο ρίσκο καθώς μερικές εργασίες, αν
Επιπλέον σαν εργασία έχει σταθερότητα δεν γίνουν σωστά και ακολουθώντας όλα
και ασφάλεια, καθώς όσο υπάρχουν αυ- τα πρωτοκόλλα ασφαλείας, μπορεί να
τοκίνητα, θα χρειάζονται κα οι μηχανικοί. τους βάλουν σε κίνδυνο εργασιακού ατυ-
Ειδικά ση χώρα μας που έχουμε μεγάλο χήματος. v S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 10
#e-agora_proionda_all_03_2025.indd 10 4/3/2025 2:21:33 µµ