Page 5 - 05_2025
P. 5
n AFTER SALES
να βλάψουν τον κινητήρα. Ό κινητήρας
δεν θα είναι ποτέ αρκετά ισχυρός για να
ανέβει στον λόφο έχοντας να αντιμετωπί-
σει και τους εξωγενείς παράγοντες όπως
οι ακαθαρσίες του αέρα.
Πρόβλημα στο φίλτρο καυ-
σίμου
Δεν μπορείς να έχεις έναν κινητήρα που
να λειτουργεί σωστά αν δεν τροφοδοτείται
με «καθαρό» καύσιμο. Αν το φίλτρο του
καυσίμου δεν προστατεύει τη μηχανή από
ακαθαρσίες που ρέουν εντός είναι πολύ
πιθανό η απόδοση του κινητήρα να επη-
ρεάζεται, κάτι που θα είναι ακόμα πιο ξε-
κάθαρο τις στιγμές που χρειάζεται να δίνει
όλη του τη δύναμη.
Βουλωμένα φίλτρα εξάτμισης
Ό μετατροπέας του καταλύτη και ο σι-
γαστήρας λειτουργούν ως φίλτρα για
την εξάτμιση του οχήματος. Ό σιγαστή-
ρας μειώνει τον θόρυβο από την εξάτμι-
ση και ο μετατροπεέας καταλύτη μειώ-
νει τη ρύπανση των καυσαερίων. Εάν ένα
από αυτά τα φίλτρα φράξει τότε η ισχύς
και η ικανότητα του κινητήρα να επιταχύ-
νει επηρεάζεται. Όι συνέπειες όπως είναι
προφανές δεν θα φανούν σε δρόμους
όπου δεν έχουν ανηφόρες, αλλά αν βρε-
θείτε σε ανηφορικό δρόμο τότε μπορεί να
μην πάτε πουθενά...
Χαμηλή συμπίεση κυλίνδρου
Για να διασφαλιστεί η επαρκής ποσότη-
τα ισχύς στον κινητήρα χρειάζεται υψηλή
συμπίεση των κυλίνδρων. Αν κάτι τέτοιο
δεν συμβαίνει και η συμπίεση των κυλίν- σας θα αγωνίζεται για να ανέβει καθώς η
δρων κινείται σε χαμηλά επίπεδα τότε σε ισχύς του κινητήρα δεν θα επαρκεί για να
δρόμους με ανηφορική κλίση το όχημά τον ωθήσει εκεί πάνω. v
S
5 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ
5
#e-agora_proionda_all_05_2025.indd 5 30/4/2025 2:06:41 µµ